Me käytämme pääsääntöisesti yleisiä alueita koska tykkäämme valita vaunumme paikan ja asennon itse. Kaikilla SFC-alueilla tuo ei ole ollut mahdollista. Vierastamme sitä kun isännät kulkevat edellä ja näyttävät: vaunun takakulma tuohon ja aisan pää tuohon.
Meille sopii kaikki tässä asiassa. Oleskelun jälkeen teemme analyysin tarvitseeko joskus tulla uudestaan vai ei? Sama Euroopassa liikkuessa. Hyvät ja mieleiset paikat ovat arvioineen ja osoitteineen tallennettu matkakirjaan tulevaisuutta ajatellen.
Me käytämme pääsääntöisesti yleisiä alueita koska tykkäämme valita vaunumme paikan ja asennon itse. Kaikilla SFC-alueilla tuo ei ole ollut mahdollista. Vierastamme sitä kun isännät kulkevat edellä ja näyttävät: vaunun takakulma tuohon ja aisan pää tuohon.
Mitä ihmeen vierastamista siinä on. Vähenee samalla alueen ympäri rillaaminen paikkaa etsiessä.
Me on aina saatu valita paikka SFC-alueella niistä mitä on vapaana. Isännät kyllä palvelee, kun kysyy tietynlaista paikkaa josta tykkää. Tuo vaunun asento taas tulee pelastuslaitoksen ohjeista. Yleiselläkin alueella aisa pitää aina olla sellaiseen suuntaan josta sitä on mahdollista siirtää nopeasti tarvittaessa. Olen nähnyt mm. Kalajoen Top campingilla kausipaikkavaunun, jossa oli vetoaisa molemmissa päissä
Vähän samanlaisia ajatuksia itselläkin, vaikka toki ymmärrän edut joita ohjattu parkkeeraus tuo varsinkin vilkkailla alueilla.
Me ei tänä kesänä olla oltu kuin sfc alueilla no tuurissa käytiin pari kertaa. Ainakin mulla on sellainen käsitys tullut että jos vastaa myöntävästi isännän kysymykseen että oletko ensikertaa täällä niin silloin tullaan näyttämään vapaat paikat ja samalla näytetään saunan,grillin ym. sijainti. Jos vastaan kieltäväsi niin silloin isäntä ei lähde meille paikkoja näyttämään, kartasta voi näyttää että tuolla on vapaat paikat,valitse mieleisesi.
Meille sopii kaikki tässä asiassa. Oleskelun jälkeen teemme analyysin tarvitseeko joskus tulla uudestaan vai ei? Sama Euroopassa liikkuessa. Hyvät ja mieleiset paikat ovat arvioineen ja osoitteineen tallennettu matkakirjaan tulevaisuutta ajatellen.
Tuossa on järkeä mikäli alue on täysi ja tiedossa miten turvavälit saa säilytettyä. Helposti yksi vaunu vie kaksi paikkaa jos parkkeeraa leveästi