rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: SFC -alue vai yleinen alue?  (Luettu 24091 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #135 : 11.08.2016 kello on 20:15 »
No, tarpeeksi monta kun ahtautuu Tikkakoskenpolariin niin voikin löylyä heittää  ;D
No no K.E.V ;) Jos vaikka seuraava Poksi ;) :D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #136 : 11.08.2016 kello on 22:49 »
Sehän on alueella illan paras hetki, kun pääsee yleiseen saunaan tarinoimaan miesten juttuja  Thumb saa hetken olla akoista erossa  ;D

Kuin mun näppikseltä. Naiset on kivoja, mutta kun on kolme, niin miesten sauna on kyllä mukava tauko välillä.  Thumb

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.01.2020 kello on 20:27
« Vastaus #137 : 24.08.2016 kello on 07:32 »
Me käytämme pääsääntöisesti yleisiä alueita koska tykkäämme valita vaunumme paikan ja asennon itse. Kaikilla SFC-alueilla tuo ei ole ollut mahdollista. Vierastamme sitä kun isännät kulkevat edellä ja näyttävät: vaunun takakulma tuohon ja aisan pää tuohon.

• Vieras
  • Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
    « Vastaus #138 : 24.08.2016 kello on 07:44 »

Meille sopii kaikki tässä asiassa. Oleskelun jälkeen teemme analyysin tarvitseeko joskus tulla uudestaan vai ei? Sama Euroopassa liikkuessa. Hyvät ja mieleiset paikat ovat arvioineen ja osoitteineen tallennettu matkakirjaan tulevaisuutta ajatellen.  Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #139 : 24.08.2016 kello on 08:28 »
    Me käytämme pääsääntöisesti yleisiä alueita koska tykkäämme valita vaunumme paikan ja asennon itse. Kaikilla SFC-alueilla tuo ei ole ollut mahdollista. Vierastamme sitä kun isännät kulkevat edellä ja näyttävät: vaunun takakulma tuohon ja aisan pää tuohon.

Mitä ihmeen vierastamista siinä on. Vähenee samalla alueen ympäri rillaaminen paikkaa etsiessä.  ::)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:12
    « Vastaus #140 : 24.08.2016 kello on 08:50 »

Me on aina saatu valita paikka SFC-alueella niistä mitä on vapaana. Isännät kyllä palvelee, kun kysyy tietynlaista paikkaa josta tykkää.
    Tuo vaunun asento taas tulee pelastuslaitoksen ohjeista. Yleiselläkin alueella aisa pitää aina olla sellaiseen suuntaan josta sitä on mahdollista siirtää nopeasti tarvittaessa. Olen nähnyt mm. Kalajoen Top campingilla kausipaikkavaunun, jossa oli vetoaisa molemmissa päissä  ;D

• Vieras
  • Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
    « Vastaus #141 : 24.08.2016 kello on 11:13 »

Vähän samanlaisia ajatuksia itselläkin, vaikka toki ymmärrän edut joita ohjattu parkkeeraus tuo varsinkin vilkkailla alueilla.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:31
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #142 : 24.08.2016 kello on 11:52 »
    Me ei tänä kesänä olla oltu kuin sfc alueilla no tuurissa käytiin pari kertaa. Ainakin mulla on sellainen käsitys tullut että jos vastaa myöntävästi isännän kysymykseen että oletko ensikertaa täällä niin silloin tullaan näyttämään vapaat paikat ja samalla näytetään saunan,grillin ym. sijainti. Jos vastaan kieltäväsi niin silloin isäntä ei lähde meille paikkoja näyttämään, kartasta voi näyttää että tuolla on vapaat paikat,valitse mieleisesi.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
    « Vastaus #143 : 24.08.2016 kello on 12:05 »

Meille sopii kaikki tässä asiassa. Oleskelun jälkeen teemme analyysin tarvitseeko joskus tulla uudestaan vai ei? Sama Euroopassa liikkuessa. Hyvät ja mieleiset paikat ovat arvioineen ja osoitteineen tallennettu matkakirjaan tulevaisuutta ajatellen.  Thumb

Tuossa on järkeä mikäli alue on täysi ja tiedossa miten turvavälit saa säilytettyä. Helposti yksi vaunu vie kaksi paikkaa jos parkkeeraa leveästi