rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: SFC -alue vai yleinen alue?  (Luettu 12813 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
SFC -alue vai yleinen alue?
« : 8.08.2016 kello on 14:24 »
Kertokaa hyvät karavaanari veljet mikä Tekee SFC-Aluesta parempia,kuin muut paikat?Molemissa tultu oltua ja sama meno joka paikassa ja omat kuppi kunnat Thumbd Multiakin on SFC-Etualue Thumb Ja paikat Siistiä Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:05
  • Kulkija
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #1 : 8.08.2016 kello on 14:35 »
Ei kuppikunnat eikä kupittelut häiritse, kun on vain käymässä.

Minun silmissä hinta, saunan kuuluminen hintaan yleisillä vuoroilla, harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta rymyporukan ja muiden huonojen kanssavieraiden puuttuminen. SFC -jäsenet on yleensä asianharrastajia (on toki monet muutkin), mutta tapoja tuntemattomat jäsenten joukosta suurimmaksi osaksi puuttuu. Ja ne muutamat ryhmät, joista tahtoo olla harmia yleisillä alueilla. Rasistiseksi tulkittavan mielipiteen jätän sanomatta, mutta kerron esimerkkinä irlantilaiset kiertävät asfalttimiehet (vai mitä ne oli), joiden lapset käyttäytyi pari vuotta sitten Poroholmassa kuin villipedot. Jonka jälkeen joku autonvuokraaja ajoi omansa meidän takapuskuriin kiinni (henkilökunta kyllä ajatti sen pois). Sellaisia ei ole SFC -alueilla.

Minun mielestä SFC -alueiden sosiaalinen kontrolli (joidenkin mielestä kyttääminen) on vain hyvä, koska käyttäydyn moitteettomasti ja pidän paikat kunnossa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #2 : 8.08.2016 kello on 14:43 »
Ei kuppikunnat eikä kupittelut häiritse, kun on vain käymässä.

Minun silmissä hinta, saunan kuuluminen hintaan yleisillä vuoroilla, harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta rymyporukan ja muiden huonojen kanssavieraiden puuttuminen. SFC -jäsenet on yleensä asianharrastajia (on toki monet muutkin), mutta tapoja tuntemattomat jäsenten joukosta suurimmaksi osaksi puuttuu. Ja ne muutamat ryhmät, joista tahtoo olla harmia yleisillä alueilla. Rasistiseksi tulkittavan mielipiteen jätän sanomatta, mutta kerron esimerkkinä irlantilaiset kiertävät asfalttimiehet (vai mitä ne oli), joiden lapset käyttäytyi pari vuotta sitten Poroholmassa kuin villipedot. Jonka jälkeen joku autonvuokraaja ajoi omansa meidän takapuskuriin kiinni (henkilökunta kyllä ajatti sen pois). Sellaisia ei ole SFC -alueilla.

Minun mielestä SFC -alueiden sosiaalinen kontrolli (joidenkin mielestä kyttääminen) on vain hyvä, koska käyttäydyn moitteettomasti ja pidän paikat kunnossa.
Kaikki mainostaa vaan SFC-Alueita Thumbd Sillon,kun olin Hesassa Ja Asuin vaunussa 3V Ja paikka Oli Klaukkala,ei viitsynyt mennä edes Saunaa kun ei osata edes tervehtiä,jaSFC Thumbd Työpaikalla kävin Saunassa Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:10
  • Savo
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #3 : 8.08.2016 kello on 15:01 »
Kaikki mainostaa vaan SFC-Alueita Thumbd Sillon,kun olin Hesassa Ja Asuin vaunussa 3V Ja paikka Oli Klaukkala,ei viitsynyt mennä edes Saunaa kun ei osata edes tervehtiä,jaSFC Thumbd Työpaikalla kävin Saunassa Thumb
Jahas mistähän nyt Tikkakosken miestä puristaa..joko se tupakka lakko alkaa vaikuttaa? Itse viime viikolla kehuin Kokkola campingiä joka ei mun mielestä ole Sfc alue ja paljon täällä on kehuttu myös Tuuria joka ei myöskään ole Sfc alue..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #4 : 8.08.2016 kello on 15:22 »
Jahas mistähän nyt Tikkakosken miestä puristaa..joko se tupakka lakko alkaa vaikuttaa? Itse viime viikolla kehuin Kokkola campingiä joka ei mun mielestä ole Sfc alue ja paljon täällä on kehuttu myös Tuuria joka ei myöskään ole Sfc alue..
Ei mikään purista :D Ja Kokkola on SFC Thumb
http://www.kokkola-camping.fi/hinnasto Saa muuttaa oikeaan paikkaan Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:11
  • "Where days drop as softly as fruit from trees"
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #5 : 8.08.2016 kello on 15:28 »
SFC ulkopuolisiin alueisiin voisi luetella montakin täällä kehuttua aluetta. Vaikka omasta kokemuksesta, Papinniemi Camping ja Marianrannan Camping. Vaan kuuluuko tämä keskustelu tänne?

Ja niin, männä viikonloppuna vietetimme mökillä rentouttava vapaata. Tulevasta viikonvaihteesta ei vielä tietoa. Kaasujalkaa kutkuttaisi. Onko vinkkiä kellä?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:10
  • Savo
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #6 : 8.08.2016 kello on 15:35 »
Ei mikään purista :D Ja Kokkola on SFC Thumb
http://www.kokkola-camping.fi/hinnasto Saa muuttaa oikeaan paikkaan Thumb
Ei taida olla yhtään sen enempää Sfc kuin Multia..kortilla saa alennusta mutta muuta ei kuulu..

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:05
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #7 : 8.08.2016 kello on 15:35 »
Ja Kokkola on SFC Thumb

Eikä ole, taitaa sautinkari Himangalla olla lähin sfc-alue

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.01.2023 kello on 20:58
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #8 : 8.08.2016 kello on 18:21 »
Kun kehumaan alettiin, niin kehutaan yleisistä alueista myös Tervo Caravania , edullinen , rauhallinen , huippusiisti , tasaset asfalttipaikat sekä sauna kuuluu hintaan Thumb
https://tervocaravan.com/

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #9 : 8.08.2016 kello on 18:28 »
 Multia,telaranta Padasjoki Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:17
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #10 : 8.08.2016 kello on 18:31 »
Taas tämä Tervo Caravan huitsin nevadassa (Nevadan osavaltio kyllä rulez.)

Caravan alueen pitää olla mielellään veden rannalla ja ehdottomasti 6km sisällä palveluista.
Eihän kukaan laita hotelliakaan keskelle korpea.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #11 : 8.08.2016 kello on 18:35 »
Taas tämä Tervo Caravan huitsin nevadassa (Nevadan osavaltio kyllä rulez.)

Caravan alueen pitää olla mielellään veden rannalla ja ehdottomasti 6km sisällä palveluista.
Eihän kukaan laita hotelliakaan keskelle korpea.
Multia on ;) Thumb Hietasaari huisin nevadassa Thumb Keskällä ei mitään Thumbd

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.01.2023 kello on 20:58
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #12 : 8.08.2016 kello on 18:36 »
Taas tämä Tervo Caravan huitsin nevadassa (Nevadan osavaltio kyllä rulez.)

Caravan alueen pitää olla mielellään veden rannalla ja ehdottomasti 6km sisällä palveluista.
Eihän kukaan laita hotelliakaan keskelle korpea.
Onhan se veden rannalla ja hotellikin vieressä(500m)
http://lohimaa.fi/     ;)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #13 : 8.08.2016 kello on 18:41 »
Multia on ;) Thumb Hietasaari huisin nevadassa Thumb Keskällä ei mitään Thumbd

Muistaakseni vielä vähänaikaa sitten Hietasaari oli "maailman napa" ja muut shittiä, niin ne ajat muuttuu  8)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 2.06.2024 kello on 12:20
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #14 : 8.08.2016 kello on 18:41 »
SFC-alueella käy saunominen kätevästi. Ei tarvitse kuunnella käytös kouluttamattoman nuorison mellestämistä. Eikä tarvitse katsella roskattua ja paskattua aluetta. Eikä yleensä rasseltukko koirat räksytä. Eikä paikkakuntalaiset aja rallia alueella. Savustus ja grillauspaikat kunnossa. Ystävällinen vastaanotto. Edullinen hinta.     ...Niin, ja kansallispuku maailman omistavia kansalaisia ei ole.  ;D