Tulis mieleen jotta samaan laskuun joutuvat kumit uusimaan...
Tulis mieleen jotta samaan laskuun joutuvat kumit uusimaan...
|
Tulis mieleen jotta samaan laskuun joutuvat kumit uusimaan... Korjaamo mokannut jättämällä nuo Pamauksen mainitsemat kumit pois / uusimatta. Kai nyt metalli valittaa hangatessaan toiseen. Kyllä siellä ne kumit on alapäässäkin mutta ei vaihdettu uusiin. Kai se munkin moka on kun mä hankin osat ja versas vaihtoi. Taidan ens keväällä kun jaksaa niin koittaa puristaa jousta sen verran paikallansa nippuun että saan alapäähän laitettua jousen ympärille puutarhaletkua, se ajaa saman asian kuin tuo kumi. Kyllä siellä ne kumit on alapäässäkin mutta ei vaihdettu uusiin. Kai se munkin moka on kun mä hankin osat ja versas vaihtoi. Ja verstaalla on ammattitaito hukassa, jos ei kysytä asiakkaalta, että vaihdetaanko risat kumit kans. Mulla nyt edessä 390 mm ja takana 400 mm. Viitsiskö pamaus tai joku muu mitata paljonko on etäisyys eturenkaan navan keskipisteestä lokasuojan kaaren korkeimpaan kohtaan vakiojousilla v70 mk2:saa. Miksei samalla takapääkin. Mittasin, siis v70 mk2 facelift, alkuperäiset jouset, mitat edessä 370 mm ja takana 380 mm. ![]() Lukee myös kaikki Volvon tietokoneet. Tulipa hankittua Kiinasta Volvon Vida kaapeli. Nyt pääsee säätään vaikka penkinlämmittimen lämpötiloja omalle kannikalle sopivaksi Tietämättä yhtään, mistä on kyse, niin tuliko joku softa mukana? Helpompi tapa on hankkia Ruotsista icarsoft vol 2 lukulaite, mutta sillä ei niin paljoa voi ohjelmoida. Hyvä peli tosin teeseitse miehelle. Kilpailutin jakopäänremmin vaihtoa. https://autojerry.fi Lisä kysymyksen myötä 310€ tarjous katosi. Ilmeisesti olisi vaihtanut vain vesipumpun ja jakopään remmin ei ruiskutuspumpun remmiä eikä rullia ts tais yrittää kusetusta halvin paikka. Delta-autossa oulussa vaihdettu 370€ kolme remmiä (jakopää, pumppu ja moniura) plus vesipumppu ja rullat toiseen päähän. Minusta ei paha kun ei omat kädet edes sotkeentuneet. ![]() |