Kirjoittaja
Aihe: Leirintämatkailua vai kakkoskodilla kulkemista? (Luettu 30199 kertaa)
« Vastaus #91 : 22.03.2016 kello on 01:02 »
Itse taidankin vaihtaa tänä kautena moikkaukset keskariin. "MÄ OON KATO VÄHÄ INDEPENDENT KARAVAANARI, MÄ MEEN MISSÄ HALUUN JA MUUT HAISTELKOON MITÄ NE HALUU, TAJUUKS SÄ'  (no tänkin vitsin täällä joku vetää herneen nenään  )
« Vastaus #92 : 22.03.2016 kello on 06:00 »
Ei kait sitä tunnuksia moikata vaan vastaantulevaa matkailukulkinetta ja siinä olevia matkustajia?
Niinpä. Ei tule edes katsottua, onko vastaantulijalla tunnusta vai ei. Ihan sama mulle.
« Vastaus #93 : 22.03.2016 kello on 06:59 »
« Vastaus #94 : 22.03.2016 kello on 07:14 »
Niinpä. Ei tule edes katsottua, onko vastaantulijalla tunnusta vai ei. Ihan sama mulle.
Jep,sama periaate mullakin.
« Vastaus #95 : 22.03.2016 kello on 09:03 »
Samaa tuo on meilläkin, jokainen vastaantuleva matkailuvälineeksi tunnistettu lähtee jo näkyvästä horisontista tyttären kanssa, "yy ... kaa ... koo ... HEP!" ja likallakin on käpälä pystyssä 
« Vastaus #96 : 22.03.2016 kello on 10:25 »
Samoin täällä, kaikkia morjestetaan..
« Vastaus #97 : 22.03.2016 kello on 10:33 »
Kaksi aihetta, jotka toistuu joka vuosi näillä palstoilla. Numeron pienuus/suuruus ja tervehtiminen liikenteessä.  -70 luvulla kun vaunuilu alkoi jollakin lailla yleistymään suomessa, se oli parempi osaisten harrastus. Työväen osuus oli hyvin pieni. Nyt on vaunuja tarjolla jo työväen hintaluokassakin, jos ei muita, niin toisten vanhoja. 
Joo. Ja telttailemassa tai laavuilemassa käydään joka vuosi. 
Numero ja moikkaaminen on helppoja aiheita. Niistä jokaisella on mielipide. Ja kivahan se. Yks moikkailee silleen ja toinen tälleen. Siksi nämä aiheet nousee pintaan ihan pienin aikavälein. Nää on ihan ykkösjuttuja jos tilastollisesti katotaan. Helppoa pureskeltavaa. Mutta samaten jos tilastollisesti katotaan niin todella tärkeitä aiheita ovat. Paljon tärkeempiä kun seuraavaksi tärkeemmät. Ja jos valita saa niin mieluummin ihan miten vaan. Aattele kun meet alueelle, isäntä kateissa, paikkaa ei oikeen löydy, vessa on kaukana, saunavuoro meni jo, kaljat loppu, vettä sataa, mutta ihan ykkösasiana harmittaa se että en hokannu moikata vastaantulijaa kun piti seurata liikennevaloja ja meinas kännykkäki pudota korvalta. Nyt hävettää. Onneks on pieni numero. Anteeks ja armoa, "this is humor"
« Vastaus #98 : 22.03.2016 kello on 10:46 »
Ainahan samaa juttua harrastavat on kättä heilauttanu toisilleen, moottoripyöriä pikkuikäni harrastaneena en edelleenkään jätä hyvää tapaa, harrikkamiehet nostaa joskus jalkaa kun sarvista ei vissiin uskalla kättä irrottaa ,entivanhaan jos nähtiin tienvarteen särkyny pyörä niin käytiin kysymässä voiko auttaa, minä teen niin vieläkin. Mitä vaunuiluun tulee niin minä moikkaan kaikkia, autoja ja vaunuja. Huomannu vaan että kaikki autolla liikkuvat ei huomioi vaunuilijaa, no tapasa kullakin. Minun vaunussa ei numeroa ole, olen villi ja vapaa  Olis kiva tietää montako järjestäytymätöntä täällä pyörii jutustelemassa
« Vastaus #99 : 22.03.2016 kello on 14:01 »
Ainahan samaa juttua harrastavat on kättä heilauttanu toisilleen, moottoripyöriä pikkuikäni harrastaneena en edelleenkään jätä hyvää tapaa, harrikkamiehet nostaa joskus jalkaa kun sarvista ei vissiin uskalla kättä irrottaa ,entivanhaan jos nähtiin tienvarteen särkyny pyörä niin käytiin kysymässä voiko auttaa, minä teen niin vieläkin. Mitä vaunuiluun tulee niin minä moikkaan kaikkia, autoja ja vaunuja. Huomannu vaan että kaikki autolla liikkuvat ei huomioi vaunuilijaa, no tapasa kullakin. Minun vaunussa ei numeroa ole, olen villi ja vapaa Olis kiva tietää montako järjestäytymätöntä täällä pyörii jutustelemassa
No mä ainakin oon yks numeroton. Ja joo, prätkällä kulkiessa moikkaan kuten asiaan kuuluu. Moikkaamatta jää vain kun on liikennetilanne se ettei jouda moikkailemaan.
« Vastaus #100 : 22.03.2016 kello on 14:48 »
Olis kiva tietää montako järjestäytymätöntä täällä pyörii jutustelemassa
Joku joka osaa vois laittaa äänestyksen asiasta.
« Vastaus #101 : 22.03.2016 kello on 15:24 »
« Vastaus #102 : 22.03.2016 kello on 22:28 »
Olis kiva tietää montako järjestäytymätöntä täällä pyörii jutustelemassa
No oho,sehän onkin jo tutkittu juttu,melkeinpä voisi sanoa ett vastikään. Ja näyttää rastatukkakin osallistuneen keskusteluun.
« Vastaus #103 : 24.03.2016 kello on 07:51 »
No oho,sehän onkin jo tutkittu juttu,melkeinpä voisi sanoa ett vastikään. Ja näyttää rastatukkakin osallistuneen keskusteluun.
liekkö jo aika jäähä eläkkeelle 
« Vastaus #104 : 24.03.2016 kello on 09:22 »
Joku joka osaa vois laittaa äänestyksen asiasta.
Järjestäytyneillä on ihan järjestön puolesta järjettömät sivut. (Mitä tässä ilmeisesti järjestäytymisellä tarkoitetaan) Org on käsittääkseni noin niinkun suunnilleen järjellisille tarkoitettu sivusto jossa ei järjestöllä ole merkitystä. Siksipä täällä on org jäseniä, ja sehän riittää. Miksi pitäs tietää paljonko järjestäytymättömiä ... Järjestäytymättömiä mihin? Olen toki järjestäytynyt leirintämatkailija. Suomen Latu, Autoliitto, Bushcrafter Suomi, jne. Mutta SFC jäsen en ole. Tiukkapipoiset järjestäytyneet toivottavasti ohittaa kirjoitukseni.
|