rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Miten Narsisti käyttäytyy keskustelupalstalla ?  (Luettu 5898 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:58
  • Autossa on pyörät
Vs: Miten Narsisti käyttäytyy keskustelupalstalla ?
« Vastaus #15 : 24.03.2016 kello on 16:59 »
No @Retkeilijä mainitsi minun allekirjoituksen olevan narsismia. Kai hän on silloin koulutettu asiaan ?
Ei tuota muut ole siksi sanoneet ja mitä siinä on kummallista? Jos istuu ikänsä vaikka tuvanpenkin päässä , ei paljoa ulkomaailmasta tiedä.
Verrattuna henkilöihin jotka käyneet jossain muualla. Mutta ei tarvitse pelätä, en huonolla ulosannilla olevaa suutani avaa reissuistani enää.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:31.05.2024 kello on 14:27
  • Kulkija
Vs: Miten Narsisti käyttäytyy keskustelupalstalla ?
« Vastaus #16 : 24.03.2016 kello on 20:40 »
Ja onhan meillä täällä jopa humoristisesti ajateltuna narsistisia allekirjoituksia  ;D
- Maailman menoa on katseltava vähän laajemmasta näkökulmasta - kotimaan matkailuun

Matkailen sekä kotimaassa että ulkomailla, mielestäni hyvin monipuolisesti. Myös retkeillen omista retkistään omaa blogia pitävän Retkeilijän lailla, viimeksi viime viikonloppuna.

Suosittelen samaa kaikille, monipuolista ja avarakatseista tutustumista maailmaan, Suomi siinä mukana. Jos tässä joku elementti jotain närästää, niin olen hänen puolestaan vilpittömän pahoillani. :)

Humoristisesti sopii ajatella, mutta olisiko narsistisempaa kertoa siinä kalustostaan kuin ajattelutavastaan, tai mainostaa omista touhuistaan kertovaa blogia. En tiedä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:58
  • Autossa on pyörät
Vs: Miten Narsisti käyttäytyy keskustelupalstalla ?
« Vastaus #17 : 24.03.2016 kello on 21:14 »
Varmaan se "epänarsisti" ei koskaan osoita sormella ketään  :laugh:

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2018 kello on 20:33
  • Matkailukärpäsen purema
Vs: Miten Narsisti käyttäytyy keskustelupalstalla ?
« Vastaus #18 : 25.03.2016 kello on 05:33 »
Se on tuo sana "narsisti" menettänyt oikean merkityksensä samalla lailla kuin sana "anteeksi". Tällä foorumilla olen huomannut ihmisillä kovan tarpeen päteä ja arvostella toisen ideoita,tekemistä ja mielipiteitä. Vastaukset ovat joko ylimielistä tahi ala - arvoisia ja jos omalta näkökannalta katsoo MIKSI niin: kateellisuus toisen omistamasta asiasta, kateellisuus toisen kädentaidoista ja kateellisuus toisen varallisuudesta. Vähätellään sitä vanhaa ja rupusta vaunua/autoa ja kerrotaan kuinka se asia on omassa 1000000000000 maksavassa laitteessa. Mielipiteisiin puututaan aika kovin sanakääntein ja mielletään se oma mielipide vain ja ainoastaan oikeaksi eikä sitä ole muiden kyseenalaistaminen. No näitä foorumeita on tullut selailtua autojen laiton takia ja yhtä foorumia pistettiin pystyyn ja pyörii edelleen. Eräällä lailla tähän samaan törmättiin sielläkin mutta ammuttiin pätijät alas aika nopeasti. En nyt sanoisi, että narsistit olisivat valloillaan täällä mutta sanoisin näin: keski-ikä foorumilla korkea joten elämän tuoma kokemus ja näkemys kulminoituu tiukkoihin mielipiteisiin joista harva kirjoittelua antaa omastaan periksi. Tässäpä minun ehkäpä turhan kirjoitus asiasta mutta silti jatkan tiedon etsintää jota olen täältä jo ammentanut aivan käsittämättömän paljon ja pidän omat sormen näppäimistöltä kauempana oman projektin osalta. Koettakaa joskus nielaista kunnolla lukiessanne toisen kirjoittelua  ennenkuin sormet naputtaa tälläisiä romaaneja foorumille. Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:24.05.2024 kello on 17:44
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Miten Narsisti käyttäytyy keskustelupalstalla ?
« Vastaus #19 : 25.03.2016 kello on 07:34 »

En nyt sanoisi, että narsistit olisivat valloillaan täällä mutta sanoisin näin: keski-ikä foorumilla korkea joten elämän tuoma kokemus ja näkemys kulminoituu tiukkoihin mielipiteisiin joista harva kirjoittelua antaa omastaan periksi. Tässäpä minun ehkäpä turhan kirjoitus asiasta mutta silti jatkan tiedon etsintää jota olen täältä jo ammentanut aivan käsittämättömän paljon ja pidän omat sormen näppäimistöltä kauempana oman projektin osalta. Koettakaa joskus nielaista kunnolla lukiessanne toisen kirjoittelua  ennenkuin sormet naputtaa tälläisiä romaaneja foorumille. Thumb

Loistavasti kirjoitettu  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:58
  • Autossa on pyörät
Vs: Miten Narsisti käyttäytyy keskustelupalstalla ?
« Vastaus #20 : 25.03.2016 kello on 08:49 »
Loistavasti kirjoitettu  Thumb
Täysin samaa mieltä. Thumb

  • Vieras
  • Vs: Miten Narsisti käyttäytyy keskustelupalstalla ?
    « Vastaus #21 : 25.03.2016 kello on 08:54 »
    Loistavasti kirjoitettu  Thumb
    Täysin samaa mieltä. Thumb

    Hienoa että aletaan pikkuhiljaa päästä yhteisymmärrykseen myös tämänkin asian suhteen.  Thumb

  • Vieras
  • Vs: Miten Narsisti käyttäytyy keskustelupalstalla ?
    « Vastaus #22 : 25.03.2016 kello on 11:30 »
     hienoja vastauksia ja keskustelua aiheesta! asiantuntemusta löytyy tältäkin saralta

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
    Vs: Miten Narsisti käyttäytyy keskustelupalstalla ?
    « Vastaus #23 : 25.03.2016 kello on 14:19 »
      joka täällä kirjoituksista diagnoosit tekee niin tervetuloa minun töihin. Aidosti mielirikkojen kanssa teen töitä niin naurattaa nämä kotikeittiö psykiatrit

    Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla