Aina vaan paranee, oon koukussa sarjaan
Maanantaina hihhulipojat ajeli leirintäalueella asuntoautolla sladissa, harmi kun ei osunut, ois saanut helluntalaispojat isämeidän kädestä
olin kyl varma , et ny rysähtää ... mut hilkul jäi

Aina vaan paranee, oon koukussa sarjaan olin kyl varma , et ny rysähtää ... mut hilkul jäi ![]() Aina vaan paranee, oon koukussa sarjaan Pojat uskovat, että kyllä herra pitää raiteilla. ![]() Pojat uskovat, että kyllä herra pitää raiteilla. toivottavaste ei kuitenkaan liikaa usko .. ain sekään ei auta .. jos pitää tollee autol leikkii , ku tuos ohjelmassakin .. ![]() Jäi pahus eilen katsomatta ohjelma. Mutta tuskin paljon menetin jos vertaa entisiin jaksoihin!
Katsomo En taida viitsiä sitä sieltä hakea. Koitetaan tänään muistaa katsoa telkusta, jos muistaisi. ![]() En taida viitsiä sitä sieltä hakea. Koitetaan tänään muistaa katsoa telkusta, jos muistaisi. Eiköhän se eilinen 15.8. jakso lähe tuosta suoraan ![]() http://www.katsomo.fi/?progId=74858 Minusta tämä oli ihan hyvä jakso ![]() Eiköhän se eilinen 15.8. jakso lähe tuosta suoraan Ei lähtenyt, pyytää asentamaan koneelle Silverlight selainlaajennuksen ennen kuin voi katsella. En viitsi ladata sitä, kun tuskin muuta käyttöä sillä on. Kiitos vaan kuitenkin! Siellä se Elisa viihteessä on. Tein ko. ohjelmalle jatkuvan tallennuksen keväällä kun reissuun lähdin, saa sitten naureskella parikolme jaksoa kerrallaan.
http://www.elisa.fi/viihde/ Siellä se Elisa viihteessä on. Tein ko. ohjelmalle jatkuvan tallennuksen keväällä kun reissuun lähdin, saa sitten naureskella parikolme jaksoa kerrallaan. Toi Elisa viihde on mainio peli juuri tuollaisiin ennakko äänityksiin ja muutenkin. ![]()
Toi Elisa viihde on mainio peli juuri tuollaisiin ennakko äänityksiin ja muutenkin. Niin on ja nettikin toimii nopeestiEn taida viitsiä sitä sieltä hakea. Koitetaan tänään muistaa katsoa telkusta, jos muistaisi. Herätys Doro. Nyt se kaikellekansalle annettava kuva meistä alkaa. Tekemämme virheet eivät kyllä ole noin törkeitä. Hauskaa iltaa. Herätys Doro. Kiitos, siirryn telkun ääreen nauttimaan lähetyksestä. ![]() |