taitaa olla tuo renkaanpoltto semmone muoi-ilmiö siell
|
Sivuja: [1] Siirry alas
taitaa olla tuo renkaanpoltto semmone muoi-ilmiö siell
Muistin mukaan ja kuvista päätellen enkelsmannit kuvaavat takaapäin. Näin jossain kerran kuvia, miten moottoripyöräilijät peittävät rekisterikilpeä.. Oli melkoisia akrobaatteja!
![]() Jopa oli ilo silmälle, näin ammatikseen tienpäällä olevalle.
![]() Mitäs iloa siitä on, jos noudattaa rajoituksia??
Luulisi, että ammatikseen ajavat niitä noudattaisi. Tänäänkin, kun vein poitsua treeneihin, niin Savikon rekka ajeli niin puhtaasti punaisia päin, että kuski ansaitsee täysin...vaikkapa irtisanomisen. Oletteko koskaan meinannut jäädä rekan alle, kun lähdette vihreillä liikkeelle? Itse olen ja olin kääntymässä oikealle Kuusamon tielle. Vieressä oli jakeluauto, joten vasemmalle ei mitään näkymää. Vihreät vaihtui ja auto liikkeelle, niin joku Per**leen kaiken osaava teiden ritari rekkapena ajeli viimesen päälle vanhoilla vihreillä läpi punaisten ja oli about max. 20cm kiinni ettei tullut ajettua rekan alle. Silloin ko. tieosuudella oli vielä 80-rajoitus. Pakko myöntää, että olen iloinen saadessani vielä kirjoittaa tätä. Kiitos ja anteeksi. ^
Samaa mieltä ![]() Miten jotenki tuntuu, että tuo raskaspuoli eniten ajelee punaisia päin.. Tietyllä logistiikka-alueella Hgissä toi on niin yleistä, että joskus on pitänyt aavistaa itselle vihreiden vaihto - siitäkös saa hyvän kaaoksen aikaa kun rekkapekka ei kerennytkään sivusta enää vanhoilla, vaan jää tukkimaan koko risteyksen (vastaantulijan puolelle poikttain) ![]() Toisaalta kaikki tiukkapipoisuus vain ruokkii itseään - kaikki kyttäävät toisiaan ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|