rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Karavaanarit maikkarilla  (Luettu 28558 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: Karavaanarit maikkarilla
« Vastaus #210 : 28.08.2012 kello on 20:17 »
Kylläpä oli lämminhenkinen ohjelma joka juuri loppui..olen pari kertaa katsonut ohjelmaa tänä syksynä ja joka kerta tullut hyvä mieli.

Siinäpä sitä oli karavaani henkeä parhaimmillaan ,ystävyyttä ja avunantoa yhdessä oloa ja hauskan pitoa, lapset sekä aikuiset yhdessä..hitto että tekee mieli taas maailmalle ihmisten seuraan..

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.11.2025 kello on 17:44
« Vastaus #211 : 28.08.2012 kello on 20:39 »
Minun mielestä paras jakso mitä on esitetty Thumb, mutta yksi asia jäi harmittamaan....... .......talonmies Jussi on taas poikamies :( :( :( :(

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 6.02.2025 kello on 19:10
  • Ars longa, vita brevis.
« Vastaus #212 : 28.08.2012 kello on 21:29 »
Kyllä vain nyt vaan järkkäämään vielä vähän nuorekkaampia treffejä, jossa soittaa oikeat bilebändit ei vaan iän ikuiset humppabändit, näitä kun löytyy joka treffeiltä aina...eli vähän nuorennusleikkausta tähänkin voisi kaivata  8)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
« Vastaus #213 : 29.08.2012 kello on 09:02 »
Kyllä vain nyt vaan järkkäämään vielä vähän nuorekkaampia treffejä, jossa soittaa oikeat bilebändit ei vaan iän ikuiset humppabändit, näitä kun löytyy joka treffeiltä aina...eli vähän nuorennusleikkausta tähänkin voisi kaivata  8)
Aivan!

Mun mielestä nää niiden päätöbileet oliva hieman törkeää..heiteltii sipsejä toisten päälle jne..onk se jottai aikuiste käyttäytymistä?? Että tuliki istuudutta telsu etee juur tuolloin..

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:56
« Vastaus #214 : 29.08.2012 kello on 09:10 »
Eiköhän tuossa ohjelmassa ole juuri tarkoitus herättää reaktioita katsojissa ns. epänormaalilla käytöksellä. Ilman tuollaista ohjelma tuskin keräisi tavallisia katsojia, varsinaisia karavaanareita vartenhan tuota ohjelmaa ei ole tehty.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:54
« Vastaus #215 : 29.08.2012 kello on 11:09 »
Eipä ole tullut ohjelmaa katottua, mutta äsken Novalla tuli buffi Hartikaisen emännän konnan, mamban ja kobran vääntämisestä. Voi ...kele, voiko enää ala-arvoisempaa olla!?!?

Vastaan itse itselleni: EI VOI!!!!!!

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #216 : 29.08.2012 kello on 11:25 »
mua otti TODELLA päähän
kun ne kersat hyppii siellä autossa aina ilman turvavöitä  >:(
ja se rakas äippäkin kertoi
miten on ollut kiltisti turvavöissä pienenä  krr   >:(
miksi antaa muksujensa olla ilman sitten
en vaan tajua
ei tunnu vanhemmilla olevan kaik muumit laaksos
meillä ei edes kisuleit kuskata ilman häkkiä
niin etteikö sekin ole turvavöis ...
saatika ihmiset ja ennen kaikkea lapset
ajattelisivat ,mitä tapahtuu jos tulee kolari
muksuilt on niskat katki ja henki mennyt pahemmas tapaukses
sit on myöhäst parkkuu  ku ei ajois mieti mitä tekee....  raivostuttaa  moinen käytös >:(:o

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 2.10.2024 kello on 22:29
  • häme
« Vastaus #217 : 31.08.2012 kello on 20:28 »
Minusta se ohjelma oli ihan ok.
Huonompaakin ohjelmaa tulee nykyään tv:stä paljon.

Uskon, että jokaisesta meistä saisi todella raflaavan ohjelman tehtyä, jos kuvattaisiin koko lomareissun ajan ympärivuorokauden.   
Lopuksi esitettäisiin niin sanotut parhaat palat. Ohjelman käsikirjoittaa saa jokaisen näyttämään juuri niin pöljältä kuin tahtoo.
Ihmiset on erilaisia ja mikäs siinä on väärin jos erilaiset ihmiset pitävät matkailuautolla tai vaunulla matkustamisesta.
Toiset myös pitävät kalustostaan parempaa huolta ja toiset vähät välittää, vaikka ikkunat lentelisivät ajonaikana ja sipsejä on ympäri autoa.  Näinhän se elämä menee erilaisissa kodeissakin.

Itse olisin positiivisesti yllättynyt, jos olisivat ensivuodellekkin tehneet uusia jaksoja.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:52
« Vastaus #218 : 31.08.2012 kello on 21:29 »
Aiheesta löytyi jo 14 sivua tarinaa..

Yhdistin ketjut - tämähän sopi hyvin perään jatkoksi.. Thumb