rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Karavaanarit maikkarilla  (Luettu 28577 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Karavaanarit maikkarilla
« Vastaus #180 : 21.07.2012 kello on 21:14 »
kerran vilkaisin hetken ja se riitti, p*ska mikä p*aska  >:(

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:19.07.2025 kello on 21:28
« Vastaus #181 : 21.07.2012 kello on 21:31 »
Jos Karavaanailu on sitä mitä maikkarilla on esitetty, niin olen muutaman vuosikymmenen tehnyt tätä touhua täysin väärin.  Olen toki ymmärtänyt muitakin asioita väärin, mutta ei näin reippaasti. Tämä viestiketju olisi hyvä välittää maikkarille jos joku osaa ja viitsii sen tehdä.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:14.05.2018 kello on 03:24
« Vastaus #182 : 21.07.2012 kello on 21:59 »
ne on vissi kaikki vekselivetosi

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:21
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #183 : 21.07.2012 kello on 22:10 »
Mulla oli jäänyt vahingossa viime tuotantokaudelta jatkuva ohjeman tallennus Elisa boksiin. Onneksi katselin netistä mitä tallennuksia oli tapahtunut. Lähti koko paskakansio kertaklikkauksella. Niin viime kuin tämänvuotiset, ihan katsomatta. Riitti ne pari viimekesänä katsottua ihan oikeasti  :-*

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #184 : 30.07.2012 kello on 19:26 »
 Legendaarinen tapaaminen. Frederik lähtee yhtyeineen tien päälle asuntoautolla keikkamatkalle kohti Pohjanmaata ja matkalla pysähtyy Tuuriin tapaamaan kauppias Vesa Keskistä. Nyt näemme mitä todella tapahtui tässä legendaarisessa iltapäivälehtien otsikkoja synnyttäneessä kohtaamisessa. Hellaripojat suuntaavat Hollannista kohti Belgiaa paremman sään toivossa. Messilässä Hanski ja Päivi lähtevät Mikon ja Tellun kanssa tutustumaan Pyhäniemen kartanoon ja sen taidenäyttelyyn.

tämä tänään karavaanareissa maikkarilla   ;D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
« Vastaus #185 : 30.07.2012 kello on 21:14 »
Tänään oli ensimmäisen kerran TV auki mokoman ohjelman aikana. Ei avautunut ohjelman tarkoitus. Onko sen tarkoitus näyttää todellista karavaanarielämää vai antaa entisille julkkiksille näkyvyyttä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:21
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #186 : 30.07.2012 kello on 21:21 »
Eiku hömppää > hömppää haluaville. Ainakin ohjelmanikkarit/tuottajat kuvittelee näin olevan. Tuskimpa meittin karavaanareitten tavallinen touhuilu kiinnostais sen vertaa. Onneksi katsominen on täysin vapaaehtoista.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #187 : 30.07.2012 kello on 21:44 »
Eiku hömppää > hömppää haluaville. Ainakin ohjelmanikkarit/tuottajat kuvittelee näin olevan. Tuskimpa meittin karavaanareitten tavallinen touhuilu kiinnostais sen vertaa. Onneksi katsominen on täysin vapaaehtoista.

eipä taida tuos ohjelmas oikeita vaanareita ollakkaan
mä odotin et milloin se vesa heittää sen reetun pihalle
mutta ei sitä tiettykään näytetty  ::)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:04
« Vastaus #188 : 30.07.2012 kello on 22:59 »
Satuimpa näkee (vahingossa) - karmeeta p*sk** koko ohjelma; ihme sekoilua ja yleistä älä-mölöä, huudetaan toisten päälle, nauretaan omille surkeille jutuillu - pohjat oli tenu-keskari, pahassa hapessa. Ei taida selvitä enää mihinkään tv-ohjelmaan  :laugh:

Reetuhan oli ihan fiksuimmasta päästä koko sakissa  Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.11.2025 kello on 09:31
« Vastaus #189 : 1.08.2012 kello on 12:19 »
Jotenkin  on tullut tunne, että tuolla ohjelmasarjalla ja sen sisällöllä on ihan suoranainen tarkoitus provosoida ihmisiä vastustamaan tätäkin harrastusta. Kuin tarkoituksena saada matkailu suuntautumaan ulkomaille ja leirintäalueet autioiksi helposti myytäviksi omakotitonteiksi.

Aivan samaa touhua kuin tiettyjen lehtien tapa käsitellä aseharrastajia. Heti kun jossain paukkuu, on sen syypää laillisesti harrastavat, vaikka ei olisi koko asian kanssa mitään tekemistä.

Ja oletteko huomanneet myös sen,että yhä useampi ihminen, jos menee kysymään moottoripyöräharras tajista, yhdistää sen automaattisesti näihin liivimiehiin ja järjestäytyneeseen rikollisuuteen.

Jotenkin on media nykyään niin negatiivishakuista ettei voi kuin ihmetellä. Monesti ilmaisjakelu paikkallislehdistäk in  löytää paljon positiivisemman sisällön.

Jotenkin jatkuvuus ja pitkän tähtäimen ajattelu on myrkkyä joillekin.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 2.01.2016 kello on 10:59
« Vastaus #190 : 1.08.2012 kello on 12:49 »
 Ohjelmahan on muuttunut sitten ensimmäisen tuotantokauden. Ensimmäisellä kaudella oltiin paljon Messilässä ja tutustuttiin siellä oleviin karavaanareihin. Tällä kaudella reissataan ympäri Eurooppaa ja haetaan ohjelmalle enemmän viihteellisyyttä. Hellaripoikia yllytetään tekemään kaikkea hölmöä ja toisaalta taas ollaan viihdealan ammattilaisten matkassa. Messilän isäntäpari on saanut tällä kaudella ison roolin ohjelmassa. Ohjelman selostaja on todella ärsytävä, se on pakko sanoa. Itse näin uutena vaunuilijana katselen ohjelmassa esiintyvää kalustoa ja itse ohjelman sisältö jää monesti taka-alalle.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
« Vastaus #191 : 1.08.2012 kello on 17:25 »
EsaP..Meet kattoon Lahteen messuille kalustoa..sat mennä ihan sisälle katsoon ja ihmetteleen..Toi ohjelma on siis ihan ala-arvoinen..ei liity kyllä mitenkään karavaaneihin..sen nimi voisikin olla jotenkin Matkaajat maailmalla tms..tai kulkurit tai jotain..

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:42
« Vastaus #192 : 1.08.2012 kello on 17:42 »
Teille kans mikkään riitä...tuotantoyht iö on satsannut miljoonia ja taas miljoonia, ohjelman takana kaikki maan parhaat luovat kyvyt ja taiteellinen johto. Ja nämä vaan valittaa....ei tuu mittää tästä. Mitä teille oikein pitäis tarjota  :o

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 2.01.2016 kello on 10:59
« Vastaus #193 : 1.08.2012 kello on 17:44 »
 Joo kyllähän minä sen tajuan, että ei tuo ohjelmasarja kerro tylsästä matkailijasta, joka kököttää vaunussaan tai retkeilytuolissaan siinä ulkopuolella. Totuushan on, että karavaanari muuttuu turistiksi joutuessaan karavaaninsa ulkopuolelle ulkopuolisen silmissä :D ja noista turisteistahan voidaan olla taas miljoonaa mieltä. Omat vanhemmat viettivät vaunuelämää parisenkymmentä vuotta vuosipaikalla. Kävivät muutaman kerran vaunullaan koiraharrastuksen perässä kotimaassa jossain muualla. Olin itse jo siinä vaiheessa aikuinen eli "vältyin" karavaanarielämältä . Nyt tuo annettiin minulle ja tarkoitus olisi reissailla vähän enemmän kuin mitä omat vanhemmat. Keski- ja eteläeurooppa varsinkin on lähes kokonaan näkemättä ja asuntoauton ostoa on tässä tullut mielessä pyöriteltyä. Perhe vähän jarruttelee ideoita, mutta jos porukat saisi kerran mukaan, niin siitähän se sitten lähtisi tosi karavaanarin ura :)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
« Vastaus #194 : 8.08.2012 kello on 19:52 »
Taitaa kaikki toljottaa ohjelmaa  :o kun on niin hiljaista   :D :D :D