Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 4.09.2015 kello on 09:13 ---Eiköhän jokainen kuitenkin ymmärtänyt sen mitä alkoholin ystävä tarkoitti.
--- Lainaus päättyy ---
No mitä hän tarkoitti?
ihaa:
otsikko kertoo kaiken, mikä tässä on ihmeellistä ymmärtää ?
Vs: Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?
Ja mun puolelta tämä lienee tässä, minun ei kannata ISON HERRAN varpaille enempää hyppiä. ;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 4.09.2015 kello on 09:21 ---otsikko kertoo kaiken, mikä tässä on ihmeellistä ymmärtää ?
Ja mun puolelta tämä lienee tässä, minun ei kannata ISON HERRAN varpaille enempää hyppiä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Sun kannattaa lukea otsikko loppuun saakka. Siellä on kysymysmerkki perässä mikä ainakin tekee omalla sivistysasteella otsikosta kysymyksen. Muista en tiedä.....
99:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 4.09.2015 kello on 09:21 ---otsikko kertoo kaiken, mikä tässä on ihmeellistä ymmärtää ?
--- Lainaus päättyy ---
Niin, kiinnostaa tietää miten itse ymmärrät tuon. Loppu viestistäsi taas on asiatonta.
Koivumutkan herra:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 4.09.2015 kello on 09:29 ---Sun kannattaa lukea otsikko loppuun saakka. Siellä on kysymysmerkki perässä mikä ainakin tekee omalla sivistysasteella otsikosta kysymyksen. Muista en tiedä.....
--- Lainaus päättyy ---
Alkuperäisessä viestissä ei ollut kysymysmerkkiä
http://karavaanari.org/index.php/topic,14816.msg282017.html#msg282017
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta