Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?

<< < (18/27) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  4.09.2015     kello on 09:13 ---Eiköhän jokainen kuitenkin ymmärtänyt sen mitä alkoholin ystävä tarkoitti.

--- Lainaus päättyy ---

No mitä hän tarkoitti?

ihaa:
otsikko kertoo kaiken, mikä tässä on ihmeellistä ymmärtää ?

Vs: Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?

Ja mun puolelta tämä lienee tässä, minun ei kannata ISON HERRAN varpaille enempää hyppiä.  ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  4.09.2015     kello on 09:21 ---otsikko kertoo kaiken, mikä tässä on ihmeellistä ymmärtää ?

Ja mun puolelta tämä lienee tässä, minun ei kannata ISON HERRAN varpaille enempää hyppiä.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Sun kannattaa lukea otsikko loppuun saakka. Siellä on kysymysmerkki perässä mikä ainakin tekee omalla sivistysasteella otsikosta kysymyksen. Muista en tiedä.....

99:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  4.09.2015     kello on 09:21 ---otsikko kertoo kaiken, mikä tässä on ihmeellistä ymmärtää ?

--- Lainaus päättyy ---

Niin, kiinnostaa tietää miten itse ymmärrät tuon. Loppu viestistäsi taas on asiatonta.

Koivumutkan herra:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  4.09.2015     kello on 09:29 ---Sun kannattaa lukea otsikko loppuun saakka. Siellä on kysymysmerkki perässä mikä ainakin tekee omalla sivistysasteella otsikosta kysymyksen. Muista en tiedä.....

--- Lainaus päättyy ---

Alkuperäisessä viestissä ei ollut kysymysmerkkiä

http://karavaanari.org/index.php/topic,14816.msg282017.html#msg282017

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View