Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?

<< < (17/27) > >>

Pena10:
"Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?"

Tähän vaikuttaa seura. Jos muutkaan ystäväpiirissä ei juo, ei elämä ole sen tylsempää kuin alkoholin juojilla.
Mikäli sitten absolutisti liikkuu porukoissa jossa juodaan, on elämä tylsempää, koska saa koko ajan katseitä ja painostusta juomisesta.
Huom Itse en ole absolutisti, mutta en käytä alkoholia paljoa. Olen ollut pitkiä aikoja juomatta ja olen ihmetellyt painostusta sellaisia kohtaan jotka ei juo.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena10 -  4.09.2015     kello on 08:47 ---"Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?"

Tähän vaikuttaa seura. Jos muutkaan ystäväpiirissä ei juo, ei elämä ole sen tylsempää kuin alkoholin juojilla.
Mikäli sitten absolutisti liikkuu porukoissa jossa juodaan, on elämä tylsempää, koska saa koko ajan katseitä ja painostusta juomisesta.
Huom Itse en ole absolutisti, mutta en käytä alkoholia paljoa. Olen ollut pitkiä aikoja juomatta ja olen ihmetellyt painostusta sellaisia kohtaan jotka ei juo.

--- Lainaus päättyy ---

Monta sanaa: juo, juodaan, juomatta, juomisesta.

Tässä mielessä meikäläinen juo vain kun tulee jano, sandyn (keppanan ja limpparin sekoitus).
Sitten kun esim. lämmitän saunaa ja löylyttelen, tai istun nuotiotulilla retkeilyreitin varrella, silloin otan "siivuja" jostakin tilanteeseen sopivasta alkoholipitoisesta.     ...Jo vain passoo...

ihaa:
Hei orggilaiset ollaan jo hiljaa tästä aiheesta. Lauseen alkuperäinen aloittaja on saanut jo selkeästi selväksi sen että elämää on ilman alkoholiakin, eikä se ole tylsää...lasten kanssa kun touhuaa niin tylsyyttä ei ole lainkaan...tietty jos touhuaa yksinään milloin missäkin niin ehkä silloin alkoholi on se "ystävä".

Eihän tähän voi kun  ;D ettäkö elämä tylsää ilman alkoholia....hohhoi jaa rajoittuneesta ajattelutavasta.  ;D

99:
Eihän kukaan ole väittänyt että se tylsää olisi.

ihaa:
Eiköhän jokainen kuitenkin ymmärtänyt sen mitä alkoholin ystävä tarkoitti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View