Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?
mike:
Miten voi kommentoida asiasta ellei ole henkilökohtaista kokemusta? Onko elämä parempaa tai huonompaa ilman alkoa tai sen kanssa? Kyselee epätietoinen hämeestä.
kaarina:
Ok, kuvittelin vain että valvojan rooliin kuuluisi myös "olla mallina fiksulle keskustelulle", mitä yhden ihmisryhmän elämän tylsäksi arvostelu ei mielestäni ole.
Minusta siis "mielepiteen" nimissä ei voi tehdä ja sanoa mitä vain, esim arvostella toisia.
t.Kaarina
K.E.V:
Sen kunniaksi lasilliset siitä viimekesän tuomisesta. Grillasimme possunfilettä Cramerissa pyörivässä vartaassa. Suolaa vähän ja rosmariinia mausteeksi. Hieno vuono taustalla ja aurinko paistaa. Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto Thumb
kimi:
" Mun mielestä täysraittiiden elämä on tylsempää, jää moni nautinto kokematta. Vaihtoehtoja on muitakin kuin täysraitis ja alkoholisti."
Uskomatonta miten yksi lause joka ei ole osoitettu kenellekään vaan kirjoitettu omana mielipiteenä voi herättää näin paljon keskustelua.
kaarina:
Ihan vain kysäisen, että jos vaikka minä kirjoittaisin lauseen että "Mun mielestä kaikkien alkoholia juovien elämä on tosi syvältä ja niilllä ei ole hajuakaan siitä, miltä elämä oikeasti maistuu", niin olisiko se "vain jonkun mielipide" eikä kenellekään osoitettu? Kukaan ei vissiin älähtäisi? Kun ei se edes olisi kenellekään osoitettu?
t.Kaarina
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta