Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?
eura665:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 4.09.2015 kello on 12:35 ---Miten kävisi viikonloppujen ? ;) eikös tuo mennyt huulesta ? Sellaiseksi ainakin tarkoitin.
Mulle on muuten hiukan epäselvää että miksikä katsotaan henkilöä joka maistaa vaimon lasista milloin mitäkin, siis sen verran että voi sanoa juoman menneen kurkusta alas mutta ihan vain maistiaisen verran ? Sellainen mä nimittäin olen. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ihaaksi semmoisia haukutaan, no ainakaan absolutistiksi ei voi sanoa.
kaarina:
Kimi, itsepä jaksat vaikka asia ei kuulema sinua kosketakaan!
Miten ihmeessä haluat ja jaksat niin monta viestiä kirjoittaa siitä, miten väärässä olen kun olen tarttunut tuohon Alanin esitäämään lauseeseen?
Ei se nyt herranen aika paljon tulkintoja vaadi jos toinen sanoo että täysraittiden elämä on tylsempää kuin....
Jos Alan olsi halunnut korjata sen olavan erehdys, olis hän voinut korjannut asian jo pari päivää sitten.
Muutenhan tämä asia olisi hautautunut jo aikoja siten ellei teitä olsi niin montaa puolustamassa Alanin oikeutta tuohon lauseeseen. Sitkeästi jaksatte vääntää ja kääntää sen olevan sellainen ettei siihen saa eikä kannata tarttua. Mielenkiintoinen juttu ja kertoo aika paljon asioista.
Minulle tässä on kysymys periaatteesta, siitä, onko jollain oikeus tuollaiseen väitteeseen. Ei siis (niin kuin joku tuntuu luulevan) minun elämäni suistu raiteiltaan tuosta eikä minulla ole tarvetta saada ketään vakuuttumaan oman elämäni sisällön laadusta. Mun mielestä vaan kellään ei ole oikeutta heitellä tuollaisia lauseita.
t.Kaarina
Joku kun tääll
ihaa:
Mutta mä koen enempi itseni absolutiksi kun en ole eläessäni itselleni Alkosta mitään ostanut.
Amigo:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 4.09.2015 kello on 12:39 ---Kannatan, jos heidän treffeille saa tulla 80:sen kanssa. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tuskin siellä mittään ikärajoja on :P
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 4.09.2015 kello on 12:49 ---...
t.Kaarina
Joku kun tääll
--- Lainaus päättyy ---
Voi kun kirjoituksissa ei olisi noin paljon tyhjää, ehkä ajatusviiva ...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta