Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?
jamppa508:
Eikös näille absolutisteille voisi perustaa tänne oman keskusteluryhmän, niinku esim. Noilla Kopparöläisillä on, saisivat rauhassa keskustella keskenään marjamehujen juonnista ja muusta niin terveellisistä elämäntavoista ;D
retkeilijä:
^
Ja oma ryhmä myös maistissa oleville. Sinne ei saisi kirjoitella selvinpäin. ^-^
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 4.09.2015 kello on 12:33 ---Sinne ei saisi kirjoitella selvinpäin. ^-^
--- Lainaus päättyy ---
Miten kävisi viikonloppujen ? ;) eikös tuo mennyt huulesta ? Sellaiseksi ainakin tarkoitin.
Mulle on muuten hiukan epäselvää että miksikä katsotaan henkilöä joka maistaa vaimon lasista milloin mitäkin, siis sen verran että voi sanoa juoman menneen kurkusta alas mutta ihan vain maistiaisen verran ? Sellainen mä nimittäin olen. ;D
jamppa508:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 4.09.2015 kello on 12:33 ---^
Ja oma ryhmä myös maistissa oleville. Sinne ei saisi kirjoitella selvinpäin. ^-^
--- Lainaus päättyy ---
Eikös tuo jo löydy http://karavaanari.org/index.php/topic,51.3855.html en ainakaan minä ole tuonne koskaan mitään selvinpäin kirjottanu
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 4.09.2015 kello on 12:23 ---Eikös näille absolutisteille voisi perustaa tänne oman keskusteluryhmän, niinku esim. Noilla Kopparöläisillä on, saisivat rauhassa keskustella keskenään marjamehujen juonnista ja muusta niin terveellisistä elämäntavoista ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kannatan, jos heidän treffeille saa tulla 80:sen kanssa. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta