Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Amigo - 4.09.2015 kello on 12:51 ---Tuskin siellä mittään ikärajoja on :P
--- Lainaus päättyy ---
Entäs jos alettas keskustelemaan väärinkäsityksestä. No, olkoon. Jos tulee pitkä keskustelu, kuka sitten imuroi ja pyyhkii pölyt huushollissa. ;)
kaarina:
Ps.Hatunnosto sinulle Kimi siitä, että olet opetellut kirjoittamaan uudestaan!
t.Kaarina
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 4.09.2015 kello on 12:49 ---Muutenhan tämä asia olisi hautautunut jo aikoja siten ellei teitä olsi niin montaa puolustamassa Alanin oikeutta tuohon lauseeseen. Sitkeästi jaksatte vääntää ja kääntää sen olevan sellainen ettei siihen saa eikä kannata tarttua. Mielenkiintoinen juttu ja kertoo aika paljon asioista.
Minulle tässä on kysymys periaatteesta, siitä, onko jollain oikeus tuollaiseen väitteeseen. Ei siis (niin kuin joku tuntuu luulevan) minun elämäni suistu raiteiltaan tuosta eikä minulla ole tarvetta saada ketään vakuuttumaan oman elämäni sisällön laadusta. Mun mielestä vaan kellään ei ole oikeutta heitellä tuollaisia lauseita.
--- Lainaus päättyy ---
Suomessa nyt sattuu oikeus omaan mielipiteeseensä, ja se on jopa perustuslailla suojattu. Jos todellakin haluat kieltää mielipidevapauden niin silloin oikea osoite on eduskunta, ei foorumi.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 4.09.2015 kello on 12:35 ---Miten kävisi viikonloppujen ? ;) eikös tuo mennyt huulesta ? Sellaiseksi ainakin tarkoitin.
--- Lainaus päättyy ---
Tää oli hyvä. Thumb Thumb Thumb :laugh: :laugh: :laugh:
kaarina:
Jos kerran maassamme ja palstalla on mielipteenvapaus ja Alanin kommentti lasketaan sen piiriin kuuluvaksi, niin miksi samainen mielipiteenvapaus ei koske kaikkia palstalla olijoita?
MIksi Ihaan kommentti, hänen mielipiteensä siitä, että palstalla on henkilö/henkilöitä joiden näkemyksi ei sovi arvostella ja ko.henkilöä seuraa jono joo-joo-miehiä, poistettiin?
t.Kaarina
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta