rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Pois kottoo  (Luettu 21079 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:58
Vs: Pois kottoo
« Vastaus #75 : 14.03.2015 kello on 12:27 »
^
Jos vertaa vaikka boheemeihin 2CV Killan touhuihin, niin kieltämättä aika erilaista on.  :)

Minä nyt kuulun moottoripyöräkerhoo n, sekä rättärikerhoon. Virallisesti mihinkään karavaanari kerhoon en kyllä enää kuulu.

Toiset meistä harrastaa kaluston innoittamana ja toiset pitää yhteiselosta. Jotkut kulkevat omia polkujaan, mutta kyllä kummasti se yksi yhteinen tekijä vain yhdistää.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:34
« Vastaus #76 : 14.03.2015 kello on 12:40 »
Jos vertaa vaikka boheemeihin 2CV Killan touhuihin, niin kieltämättä aika erilaista on.  :)

;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #77 : 14.03.2015 kello on 12:50 »
Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.  Itse huusin ja pulinat pois.  Kyllä lakkasi helepottamasta, ja oikeastaan koinkin mainitun palstan hieman turhanpäiväiseksi, joten ei siinä hyvä mennyt.

:-*

Kyllä lakkasi helpottamasta! :D Siis alkoiko ahistamaan?heh hee t migel

• Vieras
  • Vs: Pois kottoo
    « Vastaus #78 : 14.03.2015 kello on 12:51 »
    Olen jo Pokkinen kertonut mitä ajattelen näistä viesteistäsi. Tästä eteenpäin saat huudella tuuleen, minä en niihin enää reagoi.

t.Kaarina

Parahin rouva Silmunen, miksi noin vihamieliistä suhtautumista? Enhän nyt toki tahdo huudella tuuleen, kun tuulelta ei vastausta saa.
    Päin vastoin kirjoitin juuri jutun kaltaisille innokkaille luontoretkeilijöill e ja saat hyvätahdoneleenä lukea sen sitten, kuvien kera kesäkuun alussa.
    Ystävällisesti -tapani-

• Vieras
    « Vastaus #79 : 14.03.2015 kello on 12:55 »

Kyllä lakkasi helpottamasta! :D Siis alkoiko ahistamaan?heh hee t migel

Terve Maikeli!
    Sinä kymmenien kaarojen innokas omistaja, kerro hyvä vinkki, millä pääsee autokuumeesta. Pahasti tauti ahistaa ja meinaa kiusata jo yöuniakin. Ei perskules asperini auta.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    « Vastaus #80 : 14.03.2015 kello on 13:27 »
    Mikäs ero on sitten motoristit vs karavaanarit ?

Lisäksi voisin kuvitella että esim. yhteiskunnalliselta asemaltaan karavaanarit ovat paljon lähempänä toisiaan kuin monen muun asian harrastajat.

En tiedä. Johtuisiko siitä, että motoristit ovat yksinkulkijoita, jotka eivät yleensä laumaudu kuten karavaanarit leirintäalueille. Kokoontuvat myös omissa alaporukoissaan eivätkä yleensä suurina massoina? En tiedä.

Mikä sinun mielestä se yhteiskunnallinen asema on, jonka lähellä karavaanarit ovat? Mun käsityksen mukaan harrastuksen piirissä on väkeä ihan kaikista yhteiskunnan lokeroista, cityvihreitä ja niitä aivan kauimmaisia ääripäitä lukuunottamatta. Toki väki painottuu voimakkaasti vanhempiin ikäluokkiin, mutta muuta yhteistä en keksi.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #81 : 14.03.2015 kello on 14:34 »
    Allekirjoittanut poisti itsensä tuolta KARAVAANARIT ryhmästä, totesin että en sinne o mitään kirjoittanu ja ei nuo jututkaan siellä kiinnosta ni olkoot.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #82 : 14.03.2015 kello on 14:42 »
    Vielä mukana,ihme ja kumma :D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #83 : 14.03.2015 kello on 15:26 »
    Vielä mukana,ihme ja kumma :D

Mä myös hiukan odottelen, että koska "mikäturunen" heittää mut pihalle. No, täytyy varmaan käydä hiukan härkkimässä siellä.  :laugh:

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #84 : 14.03.2015 kello on 17:05 »
    Mä myös hiukan odottelen, että koska "mikäturunen" heittää mut pihalle. No, täytyy varmaan käydä hiukan härkkimässä siellä.  :laugh:
    Kokeile ;) Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #85 : 14.03.2015 kello on 17:10 »
    Kokeile ;) Thumb

Pitää ensin keksiä joku hyvä aihe.
    No, oikeesti, sitä porukkaa kannattaa ensin ohjata FB KARAVAANARIT.ORG-Sivuille ja sitten tänne .
    Tosin mä kävin just toteamassa siellä, että mitä enemmän porukassa on naisia niin sitä varmemmin tulee riitaa. Voi huoks! Halutaanko me tänne kaikki ne naiset, jouden koirat käyttää aurinkorasvaa kesäisin? Halutaan vatmaan....

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #86 : 14.03.2015 kello on 17:15 »
    No, oikeesti, sitä porukkaa kannattaa ensin ohjata FB KARAVAANARIT.ORG-Sivuille ja sitten tänne .
    Tosin mä kävin just toteamassa siellä, että mitä enemmän porukassa on naisia niin sitä varmemmin tulee riitaa. Voi huoks! Halutaanko me tänne kaikki ne naiset, jouden koirat käyttää aurinkorasvaa kesäisin? Halutaan vatmaan....
    Keksi joku juttu,ja katsotaan sen jälkeen poistetut...

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #87 : 14.03.2015 kello on 17:25 »
    Tuolla on tosiaan todella ärsyttäviä naikkosia ja toisaalta miehiä jotka kaikesta tietää kaiken. Ehkä ei ole asiallista siellä tahallaan aiheuttaa hämmennystä, antaa olla vaan ja itse lähtee pois jos ei tykkää. Sillälailla pysyy rauha ja saa jokainem olla kaltaistensa kanssa tai misdä parhaiten viihtyy.

• Vieras
    « Vastaus #88 : 14.03.2015 kello on 17:42 »

Niinpä, onko tämä vain pelkkää provoa, Silmusen jalanjäljissä kulkua vai kenties vain keskinäistä hevoshuumoria joka minulla menee yli?
    Toisaalta kaikki voi olla myöskin sitä miltä se näyttää ja sama kepillä jäätä on asianomaisten ainoa tapa saada kiksejänsä.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:34
    « Vastaus #89 : 14.03.2015 kello on 18:20 »
    Niinpä, onko tämä vain pelkkää provoa, Silmusen jalanjäljissä kulkua vai kenties vain keskinäistä hevoshuumoria joka minulla menee yli?
    Toisaalta kaikki voi olla myöskin sitä miltä se näyttää ja sama kepillä jäätä on asianomaisten ainoa tapa saada kiksejänsä.

Väliäkö tuolla. Mee sie hiomaan koukkuja, mie alan tilaan uusia verkkoja Kivikankaalta.   Thumb