rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Pois kottoo  (Luettu 21082 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:20.04.2025 kello on 23:13
Vs: Pois kottoo
« Vastaus #60 : 14.03.2015 kello on 01:20 »
Ja Pokkinen, minun mielestäni on ala-arvoista sinun käytöksesi tässä ketjussa, vihjailuinesi minun ja järjstön väleistä jne.

t.Kaarina

• Vieras
  • Vs: Pois kottoo
    « Vastaus #61 : 14.03.2015 kello on 01:33 »
    Niinpä rouva Silmunen. Eihän ne mainostajatkaan näillä netin sivuilla tuotteitansa kauppaa. Laittavat vain mokomat kaiken maailman kuviansa ja kertovat tuskin puolihuolimattomast i mistä niitä voi tulla hankkimaan.

Ja ei kait minun tarvitse mitään vihjailla, ei muutkaan ihmiset tyhmiä ole. Päin vastoin, enimmäkseen ovat paljon fiksumpia kun eivät vertaa sinua Kalifiksi Kaliffin paikalle.
    Ei siltaa kannata polttaa, jollei halua uida yli.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:34
    « Vastaus #62 : 14.03.2015 kello on 09:02 »
    Olen aina sanonut, että en mokomaan Naamakirjaan liity, siitä ei tule kuin harmia!
    Ja p..kele, harmia saa vaikkei koskis pitkällä kepilläkään.   >:D
    Piruako sen kasan ongelmia pitää täällä jauhaa?
    Alloittaja vois pyyttää anteeksi mokaansa ja sitten koko ketju sinne, missä ei päivä paista.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    « Vastaus #63 : 14.03.2015 kello on 09:12 »
    Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.  Itse huusin ja pulinat pois.  Kyllä lakkasi helepottamasta, ja oikeastaan koinkin mainitun palstan hieman turhanpäiväiseksi, joten ei siinä hyvä mennyt.

:-*

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 22:46
    « Vastaus #64 : 14.03.2015 kello on 11:08 »
    Mistään mitään ymmärrä mutta karavaanarit taitaa olla jonkinlainen evoluution mutka jossa vaihdevuodet alkaa sukupuolesta riippumatta 18 vuotiaana ja jatkuu niin kauan kukn henki pihisee.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    « Vastaus #65 : 14.03.2015 kello on 11:17 »
    Kuten aiemmin keskusteltua, eihän kaikkia karavaanareita yhdistä oikeastaan mikään, mutta suuren ryhmän sisältä lähes jokainen löytää samanmielisiä (kirjoitin ensin, että jokainen löytää varmasti samanmielisiä, mutta tarkemmin ajatellen ei asia ihan niin hyvin taida ollakaan).

Ite olen luullut, että sopeudun aika moneen alalajiin tässä puuhassa (vaikken kaikkia harrastakaan), mutta sentyyppinen sisällöttömyys, mikä tuota tässä ketjussa käsiteltyä FB -ryhmää vaivaa, ei ole yhtään mieleen.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    « Vastaus #66 : 14.03.2015 kello on 11:23 »
    Hyvä biisi (edit: joka poistettiin edeltä).

Häiritsen vain kiusallani muiden elämää  :-\

Kunhan et täällä.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    « Vastaus #67 : 14.03.2015 kello on 11:24 »
    Hyvä biisi.

Kunhan et täällä.

Jaahas  selvä...tai sitten ei..

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #68 : 14.03.2015 kello on 11:38 »
    Olen jo Pokkinen kertonut mitä ajattelen näistä viesteistäsi. Tästä eteenpäin saat huudella tuuleen, minä en niihin enää reagoi.

t.Kaarina
    « Viimeksi muokattu: 14.03.2015 kello on 11:51 »

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #69 : 14.03.2015 kello on 11:40 »
    Kuten aiemmin keskusteltua, eihän kaikkia karavaanareita yhdistä oikeastaan mikään, mutta suuren ryhmän sisältä lähes jokainen löytää samanmielisiä (kirjoitin ensin, että jokainen löytää varmasti samanmielisiä, mutta tarkemmin ajatellen ei asia ihan niin hyvin taida ollakaan).

Mikäs ero on sitten motoristit vs karavaanarit ? Ensinmainitut ovat huomattavasti sävyisämpää väkeä ja julkinen kinastelu vinoiluineen huomattavasti vähäisempää vaikka harrastajamäärät aivan toista luokkaa.
    Karavaanareita nimenomaan yhdistää kiinnostus vaunuihin tai matkailuautoihin ja jopa niillä reissaaminenkin. Sen verran aikaavievä harrastus aktiiviharrastajill e että luulisi olevan hyvinkin yhdistävä tekijä. Lisäksi voisin kuvitella että esim. yhteiskunnalliselta asemaltaan karavaanarit ovat paljon lähempänä toisiaan kuin monen muun asian harrastajat.

Fb-ryhmään en voi kommentoida koska en siihen kuulu vaikka taitaa minulla fb-profiilikin olla. Kaverit tosin voi laskea yhden käden sormilla  :)

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #70 : 14.03.2015 kello on 11:58 »
    Ei voi yleistää että karavanareita yhdistäisi nimenomaan kiinnostus autoihin tai vaunuihin.
    Meille ne ainakin ovat vain pelkkä väline totetuttaa sitä, mikä oikeasti on intohimomme eli matkustus, retkeily, seikkailu. Ja tiedän ettemme ole ainoita :)

t.Kaarina

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
    « Vastaus #71 : 14.03.2015 kello on 12:00 »
    Lisäksi voisin kuvitella että esim. yhteiskunnalliselta asemaltaan karavaanarit ovat paljon lähempänä toisiaan kuin monen muun asian harrastajat.

Tähän en usko. Minusta tässä harrastuksessa nimenomaan löytyy todella laaja skaala. Se asia itse asiassa kiehtoo minua ja pidän ehdottomasti yhtenä harrastuksen parhaasta puolesta. Ikähajontakin on nykyään paljon leveämpi kun aikaisemmin.

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #72 : 14.03.2015 kello on 12:01 »
    Ei voi yleistää että karavanareita yhdistäisi nimenomaan kiinnostus autoihin tai vaunuihin.
    Meille ne ainakin ovat vain pelkkä väline totetuttaa sitä, mikä oikeasti on intohimomme eli matkustus, retkeily, seikkailu. Ja tiedän ettemme ole ainoita :)

t.Kaarina
    Nimenomaan väline jolla toteuttaa intohimonsa. Aivan sama asia kuin moottoripyörä, auto tai golf-maila. Yhdistävä tekijä mitä alan ei ole huomannut..

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #73 : 14.03.2015 kello on 12:08 »
    Tähän en usko. Minusta tässä harrastuksessa nimenomaan löytyy todella laaja skaala. Se asia itse asiassa kiehtoo minua ja pidän ehdottomasti yhtenä harrastuksen parhaasta puolesta. Ikähajontakin on nykyään paljon leveämpi kun aikaisemmin.
    Tottahan toki löytyy harrastajia yhteiskunnan joka kolkasta mutta jos vertaa vaikka motoristeihin niin kokolailla kapeaa on. Koko ilmapiirin erilaisuuden huomaa jo pelkästään nettikeskusteluissa tai vaikka sfc-alueilla.

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #74 : 14.03.2015 kello on 12:19 »
    Periaatteessa totta, mutta sitten kuitenkin....joille kin se väline on itseisarvo, harrastuksen kohde ja toisille sillä on vain välinearvo, ja sen voi korvata myös polkupyörällä, vaelluskengillä ja rinkalla tai vaikka kanootilla....

Ja sitten kun toisten intohimo on kausipaikka kiintein rekennelmin ja toisten leirintäalueiden ulkopuolinen elämä eri puolilla euroopan kolkkia, niin se auto/vaunu ei tunnu kovinkaan yhdistävältä, vaikka periaatteessa mahdollistaisikin kummankin intohimon.....:)

t.Kaarina