Ei vielä mikään..........No hyvä. Kaikki hyvin, suorastaan kiitettävästi. Elikkä, ee muuta kun rallatellaan.
|
Ei vielä mikään..........No hyvä. Kaikki hyvin, suorastaan kiitettävästi. Elikkä, ee muuta kun rallatellaan. Tänään v.tuttaa, ja masentaaNo oppia ikä kaikki, koskaan ei kiinteistö kauppaa ilman vakuutusta. Siihekin on semmoinen ja kiinteistön hintaan verrattuna pieni kulu. Mutta toivotaan hyvää ratkaisua. Porukat on asunu siinä 2,5 v. nyt siellä parketti kupruilee ja syy on minun, rahat pöytään. koskaan minun omistuksessa ei ollu moista vaivaa. väsyttää.
Porukat on asunu siinä 2,5 v. nyt siellä parketti kupruilee ja syy on minun, rahat pöytään. koskaan minun omistuksessa ei ollu moista vaivaa. väsyttää.Niin vit......aa parketti kanssa . Itse asensin ja liian pehmeän alusmaton päälle . Oma vika . Mutta jos oisin laittanut muovimaton päälle ei takuu olisi vastannut ,jos! Voi vit....u ![]() Tota on liikkeellä,likan 70 luvun lopulla valmistuneesta kämpästä myös parketti kupruilee.
Sent from my iPad using Tapatalk Aiemmin illalla "jva61" ilmaisi olotilaansa, ei tainnut tuntua hyvältä. Joskus näihinkin vaivoihin löytyy lääkettä.
Mutta älä kokeile RaMaVit rohtoa, kun sen nimikin tulee sanoista,,,, ramasee, masenntaa, vituttaa. Jopa on kaiken moist murhet immeisillä
jaksuja riesoihinne ja peukku et alkaa kaik luistamaa paremmi ja mua vaa hituse ottaa nuppii tää ainane pimeys ja ves sade no kyl olis vaik mitä... pattii ottamist mut olkko ny näi vaa ![]() Jo vain Sipu, kyllä onkin pirun pimeetä tähän aikaan vuodesta,tulis vaan sitä lunta vähän,ei metri tolkulla, niin tulispa valosampaa,piristäis mieltäkin pirusti.. Synkyys on tylsää....
Sent from my iPad using Tapatalk Nämä uutiset valtakunnan katolta saa minun päiväni aina loistamaan.
Mitenkähän täällä muissa työpaikoissa muistetaan niiden ihmisten palkkoja jotka jäävät tekemään irtisanomisien jälkeen jääneet työt . Voi vi....u en paremmin tuu ja sano . Ihan pellekallejen hommaa. Oulaa hei, soittelin pääkonttoriin ja kyselin että voinko jatkaa vaikka tuo eläkeikä koittaa, no henkilöstöpäällikkö vastasi,ei me ketään pakoteta eläkkeelle,työssä jatkaminen kannattaa aina, mutta kyn sinusta halutaan eroon niin laitetaan yt päälle. Kannustavaa eikö?
Sent from my iPad using Tapatalk Oulaa hei, soittelin pääkonttoriin ja kyselin että voinko jatkaa vaikka tuo eläkeikä koittaa, no henkilöstöpäällikkö vastasi,ei me ketään pakoteta eläkkeelle,työssä jatkaminen kannattaa aina, mutta kyn sinusta halutaan eroon niin laitetaan yt päälle. Kannustavaa eikö?Minusta tuo oli kannustavasti ja rehellisesti sanottu.... Ilmeisesti olet edelleen tarpeellinen työpaikallasi.
Oulaa hei, soittelin pääkonttoriin ja kyselin että voinko jatkaa vaikka tuo eläkeikä koittaa, no henkilöstöpäällikkö vastasi,ei me ketään pakoteta eläkkeelle,työssä jatkaminen kannattaa aina, mutta kyn sinusta halutaan eroon niin laitetaan yt päälle. Kannustavaa eikö? Vieläkö valtiovalta päästää osa-aika eläkkeelle. Sinne, jos työnantaja suostuu. Kyselin tänään mun uutta työsopimusta,kun se pitäis allekirjoittaa mutt eipähän se ole tullutkaan pääkonttorilta takasin,jotain ongelmaa siis tiedossa,muttei hätiä mitiä mullahan on 6kk irtisanomisaika joten kerkeen saavuttamaan sen eläkeiän jos vaikka ovea näyttävät.
|