Miksi iso osa lehtien huonoista kotimaan uutisista on taas maahanmuuttajien aiheuttamia...Ei lehtimiehet ole tyhmiä. Ne kirjoittaa mikä myy.
Miksi iso osa lehtien huonoista kotimaan uutisista on taas maahanmuuttajien aiheuttamia...Ei lehtimiehet ole tyhmiä. Ne kirjoittaa mikä myy. Njaahas ...
mitäs sitä muuta kuin taas on ... satanut ain kun meen ulos ja meinaan hoivata noit nyypäleit ..( kukkassii ) niin eikös tuo luontoäippä alakkin niitä kasteleen mutta hyvä niin toki ... ![]() jos vaan siinäkin olis joku pien roti ... tääl ko sitä vettä o tullut jo, kuin esterin takalistost lotisee ja ropisee .... mut kiitos mull ainakin riittäis ja kukkasil ![]() Tänään Savonlinna - Juva välillä juuri ennen Sulkavalle kääntyvää liittymää lensi edessä ajavan mökkiauton kuskinpuolelta pieni Cokis-tolkki... tosi siistiä, noh onneksi ei osunut omaan kotteroon. Ajoin hieman lähemmäksi ja katsoin merkin ja mallin: Adria Polaris ja piruntähti näkyi olevan nokalla, tähti näkyi kun hän kurvasi TB:n kulmilta Sulkavan suuntaan.
Jos olisi osunut, niin olisin toimittanut tuulilasikameran kuvaa seriffille. Voi hyvänen aika näitä leirintäalueiden tason vaihteluja! Jossain saat alle 20€:lla kaiken mitä tarvit mut paras on kun maksat 30€ siitä et saat ajaa autoa hoitamattomalle pellolle, wc ja suihku on rakennettu keskiseinällä jaettuun leikkimökkiin ja suihkusta tulee vain kylmää vettä. Ei herrantähären!
-Luna Voi hyvänen aika näitä leirintäalueiden tason vaihteluja! Jossain saat alle 20€:lla kaiken mitä tarvit mut paras on kun maksat 30€ siitä et saat ajaa autoa hoitamattomalle pellolle, wc ja suihku on rakennettu keskiseinällä jaettuun leikkimökkiin ja suihkusta tulee vain kylmää vettä. Ei herrantähären! Missäs noin hieno alue oli? Samperin Samperi! kyllä kyrsii ja kowertaa juilii ja wi....aa! ei ole enää hellettä vain 20 lussaa ja vielä ollaan Kalajoella
Noista tankomarkkinoista tuli mieleeni tämä nykyjuontajien aploodien kerjääminen, " eiköhän anneta kunnon aploodit sille ja sille " - tyyliin.
Maistuvimmat aploodit tulevat spontaanisti suorituksesta. Kyllä minä niin mieleni pahoitin. On se niin väärin, että nämä wiileät kelit vaihtuvat helteisiin. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1438393516320.html
Ihmetyttää vaihto-osan hinnoittelu?
Minulla on Panasonicin partakone. Alkoi tuntua, että pitää vaihtaa terä. No ensiksi paljastui, että on ostettava teräpaketti. Terän osia ei saa erikseen muihinkaan koneisiin. Sitten paljastui, että ainakaan täkäläisestä huoltoliikkeessä ei ole Panasoniciin, joihinkin muihin on. Sitten tutkimaan netin ihmeellistä maailmaa. Sieltä löytyy. Mutta hinta sama kuin sittarissa tarjouksessa oleva Remingtonin uusi kone täydellisenä. Nyt sitten on kahden vuoden takuulla oleva "teräpaketti"!
Eikö kellään muulla ole mitään purnattavaa??
No mulle tuli taas. Oli telefinland lähettänyt s-postin, että lopettavat liittymätyypin, mikä minulla on ja pitäisi ottaa yhteyttä kauppiaaseen. No tänään kävin juttelemassa asiasta. Minulla on kaksikin liittymää, toinen pelkkä netti ja toinen pelkkä puhelin ilman nettiä. Tämä puhelin maksaa euron kuukaudessa, mutta sillä saa netistä 50%:n alennuksen. Nyt sitten pakkolisäävät tuohon puhelimeen netin, jota en tarvitse. Ja hinta tietenkin nousee. Eurosta kolmeen (muistaakseni?). Ei kai se 2€/kk mua kaada, mutta vuodessa 24 aivan turhasta. Pännii. Kyllähän sitä purnattavaa varmaan olisi vaan kun ei se purnaaminen paljon auta.
Ennen laskuttajan piti pystyä todistamaan että lasku on aiheellinen ja kuluttaja saanut hyödyn laskutettavasta tuotteesta. Nykyään kuluttajan on kyetävä näyttämään aiheeton lasku toteen ja se ei aina edes onnistu, ainakin se on ison työn takana. Kiitoksia Arkadianmäen tolvanat. ![]() Harmin ...kele, eräs perheeseen kuuluva henkilö
päätti ajaa reunakiveen ja rengas sivusta risa. Nyt on tilapäis rengas paikallaan, ja täytynee etsiä uusi edullinen sarja jostain. Harmin ...kele, eräs perheeseen kuuluva henkilö Mulla kanssa oli vähän rengasremppaa tuossa. Ensten meni ducaton takagummista kattonaula ja sitten kun piti laittaa mondeoon nastarenkaat alle, vuoti vanteen välistä sielun pihalle. No, viidellä kympillä selvisin molemmista yhteensä. Oliko talvirengas mikä meni? Millasesta autosta (koko)? täytynee etsiä Ettäkö yhden renkaan vuoksi ostaa kokonaan uusi neljän renkaan sarja ? |