Ei vielä mikään..........No hyvä. Kaikki hyvin, suorastaan kiitettävästi. Elikkä, ee muuta kun rallatellaan.
|
Ei vielä mikään..........No hyvä. Kaikki hyvin, suorastaan kiitettävästi. Elikkä, ee muuta kun rallatellaan. Tänään v.tuttaa, ja masentaaNo oppia ikä kaikki, koskaan ei kiinteistö kauppaa ilman vakuutusta. Siihekin on semmoinen ja kiinteistön hintaan verrattuna pieni kulu. Mutta toivotaan hyvää ratkaisua. Porukat on asunu siinä 2,5 v. nyt siellä parketti kupruilee ja syy on minun, rahat pöytään. koskaan minun omistuksessa ei ollu moista vaivaa. väsyttää.Niin vit......aa parketti kanssa . Itse asensin ja liian pehmeän alusmaton päälle . Oma vika . Mutta jos oisin laittanut muovimaton päälle ei takuu olisi vastannut ,jos! Voi vit....u ![]() Sent from my iPad using Tapatalk Mutta älä kokeile RaMaVit rohtoa, kun sen nimikin tulee sanoista,,,, ramasee, masenntaa, vituttaa. jaksuja riesoihinne ja peukku et alkaa kaik luistamaa paremmi ja mua vaa hituse ottaa nuppii tää ainane pimeys ja ves sade no kyl olis vaik mitä... pattii ottamist mut olkko ny näi vaa ![]() Sent from my iPad using Tapatalk Mitenkähän täällä muissa työpaikoissa muistetaan niiden ihmisten palkkoja jotka jäävät tekemään irtisanomisien jälkeen jääneet työt . Voi vi....u en paremmin tuu ja sano . Ihan pellekallejen hommaa. Sent from my iPad using Tapatalk Oulaa hei, soittelin pääkonttoriin ja kyselin että voinko jatkaa vaikka tuo eläkeikä koittaa, no henkilöstöpäällikkö vastasi,ei me ketään pakoteta eläkkeelle,työssä jatkaminen kannattaa aina, mutta kyn sinusta halutaan eroon niin laitetaan yt päälle. Kannustavaa eikö?Minusta tuo oli kannustavasti ja rehellisesti sanottu.... Ilmeisesti olet edelleen tarpeellinen työpaikallasi.
Oulaa hei, soittelin pääkonttoriin ja kyselin että voinko jatkaa vaikka tuo eläkeikä koittaa, no henkilöstöpäällikkö vastasi,ei me ketään pakoteta eläkkeelle,työssä jatkaminen kannattaa aina, mutta kyn sinusta halutaan eroon niin laitetaan yt päälle. Kannustavaa eikö? Vieläkö valtiovalta päästää osa-aika eläkkeelle. Sinne, jos työnantaja suostuu. |