Ja itse tehtynä tunnin-pari ja muutama satanen.Niin.
Nyt kuitenkin kysyttiin että Monenko tonnin homma semmonen olisi korjauttaa
Ja itse tehtynä tunnin-pari ja muutama satanen.Niin. Nyt kuitenkin kysyttiin että Monenko tonnin homma semmonen olisi korjauttaa En tiedä, mutta tuntuu olevan sinnikkäästi edelleen.Jospa sitäkin on ku*etettu edellisen myyjän toimesta Mutta ei lienee kovinkaan suurta pelkoa että tuolla hinnalla kaupaksi menisi ![]() -näkyy olevan vasta 2004 rekisteröity Suomeen, olisihan senkin voinut ilmoituksessa kertoa.. Komia peli talvivarusteet vaan puuttuu; rahalla saa kuulemma jopa Laihialla syödäkseen ![]() https://www.nettikaravaani.com/eura-mobil/spriter/1616030 Alkaa ens viikolla työt ja ajelen varmaan viikottain tuolla suunnilla... Tuollasia T650 hobbyja kans kattellu kun vanhemmatkin mersut näyttää olevan järestään älyttömissä hinnoissa, Aivan asiallisen näkösiä vehkeitä näyttäs nuo hobbyt olevan. Esimerkki https://m.nettikaravaani.com/hobby/650-flc/1607467 Yks mikä itseä ärsyttää on hieman liian pitkä 1 ja varsinkin liian pitkä pakki. Ei haittaa mitenkään normi käytössä, mutta jos jossain puskaparkissa on röykkyinen ylämäki niin vauhtia joutuu pitämään vähän liikaa, meinaa tavarat tulla kaapeista alas. Tarkoitan siis jo melkeen maastoajoa, semmoista missä etuveto-fiiatit on jäänyt jo jumiin. Mikä on maksimi budjetti? Hobbyista yleensä kuulee enempi huonoa kuin hyvää. Toki yleisin(?) merkki niin juttua riittää. Putjetti on maks noin 30te, mutta kaikki mikä jää reilusti tuon alle on vaan kotia päin. Eikä tuollasta summaa ole heti lyödä kiinni. Jotenki vieroksuttaa muut kuin mersut kun tullu parikymmentä vuotta ajeltua mersuilla niin siksi lähinnä ne olleet katseen alla. Tuttu tekniikka ja viat nääs 😁 Silloin kun itse olin ostamassa niin takaveto-transut ja -mersut oli aika tasaviivalla. Iveco kolmantena. Periaatteessa minkä vaan olisin voinut ostaa, mutta aina se vähän riippuu mitä tulee käytettynä myyntiin. En ole kyllä päivääkään katunut että sattu hyvä paripyörä-transit alustainen eteen ja se ostettua
![]() |