Yhtäkkiä tuollaiseksi halpa jos noin siisti kuin luulen....Saisi heittämällä museoitua...
https://www.tori.fi/kainuu/Asuntoauto_103456291.htm?ca=2&w=103
Olisi kiva käydä retroporukoiden kokoontumisajoissa.
Yhtäkkiä tuollaiseksi halpa jos noin siisti kuin luulen....Saisi heittämällä museoitua... Olisi kiva käydä retroporukoiden kokoontumisajoissa.
Hups heijakkaa. Minne on myytävät intekroidut kulkimet hävinneet. ![]()
^^Nettikaravaani antaa haulla "matkailuauto" ja korimalli "integroitu" tulokseksi 283 ajoneuvoa. No montako varteenotettavaa löysit. Jos laitetaan hintaluokaksi 20000- 30000e. Ja poistetaan ruma-autot pois, ei montakaan jää. ![]() No montako varteenotettavaa löysit. Jos laitetaan hintaluokaksi 20000- 30000e. Ja poistetaan ruma-autot pois, ei montakaan jää.Kun jätti hinnan pois, niin "tolkunautoja" (takaveto, tuplapohja, Alde) löytyi 13. Halvin 79t € - inflaatio jyrää ![]() No montako varteenotettavaa löysit. Jos laitetaan hintaluokaksi 20000- 30000e. Ja poistetaan ruma-autot pois, ei montakaan jää.En ole ostamassa. Itse kyselit että "Minne on myytävät intekroidut kulkimet hävinneet. " ja vastasin että niitä löytyy esim. nettikaravaanista lähemmäs 300kpl. Et kysynyt 20-30k€ hintaisia ei ruma-autoja. Ellei vastaus miellytä niin voi voi sentään. ![]() En ole ostamassa. Itse kyselit että "Minne on myytävät intekroidut kulkimet hävinneet. Näin se on, kuka tarvii minkäkinlaisen jatkeen... Arvaan, että löytyy. Kattomattakin. Jokaiselle tarpeeseensa sopiva. ![]() Eiköhän tuo ole selvinnyt, että hyvin harva täällä mulkunjatketta kulkineesta etsii. Näin se on, kuka tarvii minkäkinlaisen jatkeen...Ei ainakaan täällä tarvetta jatkeelle, nykyisestäkin voisi vaimon mielestä huoletta ottaa vaikka 20% pois pituudesta ![]()
Ei ainakaan täällä tarvetta jatkeelle, nykyisestäkin voisi vaimon mielestä huoletta ottaa vaikka 20% pois pituudesta Huh. Jos kärjestä ottaa, siinähän lähtisi makumutteri. ![]()
https://www.nettikaravaani.com/cabby/exus-700-juuri-katsastettu/1601170 Tässä ois takavetoinen pystyAldella varustettu talviauto ilmeisen kohtuu hintaan.Käykää hakemassa pois, ettei joudu ymmärtämättömien käsiin. ![]() Dineten etupuoleiset vailla niskatukia ja vöitä, mutta eivät taida olla ajonaikaisia paikkoja kun auto 4:lle (sis. kuskin). |