Mitenhän tuolla ne 4 henkee nukkuu

http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Pieni_matkailuauto_Fiat_1_9TD_68kW_23761731.htm?ca=18&w=3
|
Mitenhän tuolla ne 4 henkee nukkuu ![]() http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Pieni_matkailuauto_Fiat_1_9TD_68kW_23761731.htm?ca=18&w=3 Löyty torista tämmönen senttien venytysHarmi, kun näitä ei löydy enää uudempia.... Tuollainen on ihan ok 1-2 kulkijalle. Pari varapaikkaa hyvä olla satunnaista tarvetta varten Mitenhän tuolla ne 4 henkee nukkuu Onhan siinä alkovi ja alapeti... ![]() Onhan siinä alkovi ja alapeti...Vähän niinkuin Kuplassa.... Miten saa mahtumaan viisi norsua Kuplaan? Kaksi eteen ja kolme taakse.
edit. korjattu suurta riemua aiheuttanut näppis virhe. Miksi noita painavia ja kalliita autoja edes tarjotaan tuollaisilla mopon moottoreilla?? Kiertäisin itse kaukaa moisen kapistuksen. Tuohon kun laittaisin vielä 2000t tai enemmän kuormaa koukkuun kiskottavaksi niin tarvitsisi jo ensimmäisen suuremman mäen puolessa välissä pitää kahvitauko... Näkyy löytyvän suurempi tehoisilla koneilla myös. (mm, Nettikaravaani) Miksi noita painavia ja kalliita autoja edes tarjotaan tuollaisilla mopon moottoreilla?? Kiertäisin itse kaukaa moisen kapistuksen. Tuohon kun laittaisin vielä 2000t tai enemmän kuormaa koukkuun kiskottavaksi niin tarvitsisi jo ensimmäisen suuremman mäen puolessa välissä pitää kahvitauko... Näkyy löytyvän suurempi tehoisilla koneilla myös. (mm, Nettikaravaani) Ei kyllä löydy Nettikaravaanista eikä Nettiautosta sellaista vetopeliä mikä kiskoisi Catiskan esittämiä taakkoja. VR.ltä löytyy sopivaa kalustoa .
Miksi noita painavia ja kalliita autoja edes tarjotaan tuollaisilla mopon moottoreilla?? Kiertäisin itse kaukaa moisen kapistuksen. Tuohon kun laittaisin vielä 2000t tai enemmän kuormaa koukkuun kiskottavaksi niin tarvitsisi jo ensimmäisen suuremman mäen puolessa välissä pitää kahvitauko... Loppuukohan auton ensimmäiseltä omistajalta rahat siinä vaiheessa kun pitäisi ruksia moottorin koko ja teho?? ![]() Loppuukohan auton ensimmäiseltä omistajalta rahat siinä vaiheessa kun pitäisi ruksia moottorin koko ja teho?? Tuskinpa, ymmärrys asiaan oli todennäköisesti tilaus vaiheessa hukassa. Ei kyllä löydy Nettikaravaanista eikä Nettiautosta sellaista vetopeliä mikä kiskoisi Catiskan esittämiä taakkoja.Taisin laittaa omastakin ihan kuvan kera. 2.8tn (6.3tn yhd.massa.) voisi olla koukussa, mutta kuvassa vain 2tn. Todella kivuttomasti menee 6:lla vaikka ei ole kuin 140hp/385Nm Lähetetty minun SM-T550 laitteesta Tapatalkilla
Loppuukohan auton ensimmäiseltä omistajalta rahat siinä vaiheessa kun pitäisi ruksia moottorin koko ja teho?? Minulle kävis hyvin. Kun olen jo tottunut "alitehoiseen" autoon. Joo, ja harvempi riittävän kokoisen kulkimen hankkinut tarvitsee enää peräkärryä hinata. Hevosvoimilla ja "hevosvoimilla" on eroa. Taisin laittaa omastakin ihan kuvan kera. 2.8tn (6.3tn yhd.massa.) voisi olla koukussa, mutta kuvassa vain 2tn. Todella kivuttomasti menee 6:lla vaikka ei ole kuin 140hp/385Nm No kyllähän tuollaisia painoja kiskoo vaikka vähän köykäsemmiläkin vehkeillä, mutta 2000t ei kyllä enää juurikaan liiku edes Fordin perässä . |