Mun vaunulla ainakin täysin lakien ja paragraafien mukaista 

|
Mun vaunulla ainakin täysin lakien ja paragraafien mukaista
![]() Ajon aikana ylläripylläri kaasua. No ei se nyt niin ylläripylläriä ole, voisi se olla akullakin. ai niin, ei taida voidakkaan vaunussa käyttää akkua.. No ei se nyt niin ylläripylläriä ole, voisi se olla akullakin.Kyllä minun(kin) vaunussa voi käyttää ajon aikana kaasua tai 12v sähköä. Ihan napista valitsee Näin minäki ymmärtäny että kaasulla tehokkaampi jos vaan toimii oikein.Aina tuo kaappi on ollut sähköllä tehokkaampi kuin kaasulla niin kauan kun tuo kuljin on meillä ollut. Kait se täytyy ensi keväänä huollattaa jos kaasulla pitäis olla tehokkaampi. Nyt ei enää viitsi huoltoon viedä kun taitaa olla kohta liikenteestä poiston aika. Jos ei tule lähdettyä Lahteen messuille vaikka vaihtamaan kuljinta. Aikoinaan mentiin lasten kanssa autoliikkeeseen ostamaan raketteja,niin tulipa vaihdettua auto siinä samalla vaikkei oltu edes ajateltu niin tehdä. Niin ostettiin me raketitkin. Oho nyt meni taas ohi aiheesta,sori Sent from my iPad using Tapatalk Kyllä minun(kin) vaunussa voi käyttää ajon aikana kaasua tai 12v sähköä. Ok, eli kyllä sitä sitten Jushin Kaabessakin voinee akulla jäähdyttää kaappia...tuosta ylläripuheesta sai sen kuvan ettei akkukäyttö olisi mahdollista. Ok, eli kyllä sitä sitten Jushin Kaabessakin voinee akulla jäähdyttää kaappia...tuosta ylläripuheesta sai sen kuvan ettei akkukäyttö olisi mahdollista.No mulla on nyt Vollessa 13 napanen niin kai viilenis silläkin akulla mutta minä luotan kaasun voimaan. ![]() En ole edes kokeillu viileneekö kaapi sillä akkutsydeemillä.Mah dollisuus kyllä kaapin puolesta olisi.
No mulla on nyt Vollessa 13 napanen niin kai viilenis silläkin akulla mutta minä luotan kaasun voimaan. Minulla näkyisi olevan se 12V:n toiminta. Edellinen omistaja kertoi että sen piuha on irroitettu. No en minä sitä tarvitsisi, ja miksi tarvitsisin, kun kaasupullo maksaa pari kymppiä, joka on paskan hailee kulkimen muutaman tonnin hinnassa. Miten se sitten kirpasee teitä, joilla kuljin on kymmenien tuhansien arvoinen. Niin ja jos käyttää kaasua vain jääkaapissa, ei saa pulloa tyhjäksi yhdessä kesässä. ![]() Ns. valosähköllä tietty sähköllä. muuten kaasulla.
Kotipihassa sähköllä, muualla kaasulla, paitsi tänä kesänä kaksi yötä sähköllä kun sisältyi maksettuun hintaan.
Kesällä tekemissäni kokeissa tuossa mallissa kaasu ja 230 V. jäähdyttivät kolmessa tunnissa kunpikin n. 1- asteeseen tyhjän kaapin. kaikkia mahdollisuuksia tilanteen mukaan
ajossa akulla puskassa kaasulla sähköllä kun sitä kannattaa käyttää Sähköllä kun mahdollista, kaasulla puskaparkissa ja 12 v ajossa. Automaatti on siinä päällä.
Joopa Joo...... ![]() Sähköllä aina kun roikka yltää valtakunnan verkkoon ja valosähkö kuuluu hintaan, muulloin kaasulla, 12v sulake poistettu ettei kukaa laita vahingossakaan päälle.
Tästä vissiin kahta koulukuntaa että saako sitä ajon aikana polttaa kaasua vai ei ? En minä tiiä mikä se virallinen on mutta kyllä se mulla kaappi kaasulla päällä on ajon aikanakin eikä se kertaakaan oo sammunu iteksiin..
Tuossa pihalla jäähtyy ensin toki sähköllä kuten nytkin ku illalla lähdetään.. Se on ihan sama mikä on koulukunta. Minulla on virallinen letkunrikkoventtiil i mikä sulkee kaasuntulon onnettomuustilantee ssa, täten laillinen ympäri euroopan.
|