![]() Ajon aikana ylläripylläri kaasua. No ei se nyt niin ylläripylläriä ole, voisi se olla akullakin. ai niin, ei taida voidakkaan vaunussa käyttää akkua.. No ei se nyt niin ylläripylläriä ole, voisi se olla akullakin.Kyllä minun(kin) vaunussa voi käyttää ajon aikana kaasua tai 12v sähköä. Ihan napista valitsee Näin minäki ymmärtäny että kaasulla tehokkaampi jos vaan toimii oikein.Aina tuo kaappi on ollut sähköllä tehokkaampi kuin kaasulla niin kauan kun tuo kuljin on meillä ollut. Kait se täytyy ensi keväänä huollattaa jos kaasulla pitäis olla tehokkaampi. Nyt ei enää viitsi huoltoon viedä kun taitaa olla kohta liikenteestä poiston aika. Jos ei tule lähdettyä Lahteen messuille vaikka vaihtamaan kuljinta. Aikoinaan mentiin lasten kanssa autoliikkeeseen ostamaan raketteja,niin tulipa vaihdettua auto siinä samalla vaikkei oltu edes ajateltu niin tehdä. Niin ostettiin me raketitkin. Oho nyt meni taas ohi aiheesta,sori Sent from my iPad using Tapatalk Kyllä minun(kin) vaunussa voi käyttää ajon aikana kaasua tai 12v sähköä. Ok, eli kyllä sitä sitten Jushin Kaabessakin voinee akulla jäähdyttää kaappia...tuosta ylläripuheesta sai sen kuvan ettei akkukäyttö olisi mahdollista. Ok, eli kyllä sitä sitten Jushin Kaabessakin voinee akulla jäähdyttää kaappia...tuosta ylläripuheesta sai sen kuvan ettei akkukäyttö olisi mahdollista.No mulla on nyt Vollessa 13 napanen niin kai viilenis silläkin akulla mutta minä luotan kaasun voimaan. ![]() En ole edes kokeillu viileneekö kaapi sillä akkutsydeemillä.Mah dollisuus kyllä kaapin puolesta olisi.
No mulla on nyt Vollessa 13 napanen niin kai viilenis silläkin akulla mutta minä luotan kaasun voimaan. Minulla näkyisi olevan se 12V:n toiminta. Edellinen omistaja kertoi että sen piuha on irroitettu. No en minä sitä tarvitsisi, ja miksi tarvitsisin, kun kaasupullo maksaa pari kymppiä, joka on paskan hailee kulkimen muutaman tonnin hinnassa. Miten se sitten kirpasee teitä, joilla kuljin on kymmenien tuhansien arvoinen. Niin ja jos käyttää kaasua vain jääkaapissa, ei saa pulloa tyhjäksi yhdessä kesässä. ![]() Kesällä tekemissäni kokeissa tuossa mallissa kaasu ja 230 V. jäähdyttivät kolmessa tunnissa kunpikin n. 1- asteeseen tyhjän kaapin. ajossa akulla puskassa kaasulla sähköllä kun sitä kannattaa käyttää Joopa Joo...... ![]() Tuossa pihalla jäähtyy ensin toki sähköllä kuten nytkin ku illalla lähdetään.. |