Mulla nyt kolmas Volvo ja kertaakaan ei ole tarvinnut vaihtaa ajovalo polttimoita,ainostaan taakse kuskin puolelle ja yhden kerran 

|
Mulla nyt kolmas Volvo ja kertaakaan ei ole tarvinnut vaihtaa ajovalo polttimoita,ainostaan taakse kuskin puolelle ja yhden kerran
![]() Mulla nyt kolmas Volvo ja kertaakaan ei ole tarvinnut vaihtaa ajovalo polttimoita,ainostaan taakse kuskin puolelle ja yhden kerran Mulla tuo auto ei ole pelkästään pihankoristeena ![]() Tänään pistin taas vähänkäytetyn peruspolttimon keulalle palaneen tilalle, vaikka eilen jo ostin parin uusia "+110%" night breakereita. Vaihdan sitten ne kun alkaa olla aamulla pimeää ouluun ajaessa. ![]() Mulla tuo auto ei ole pelkästään pihankoristeenaEi tääläkään korista pihaa ![]() On jollekin sattunut vaan erikoinen Volvo... Polttimoita ei pala ollenkaan ja vaunun kanssa kulutus on luokkaa sama kuin Fordin 1.0 ecoboost moottorissa.
![]() On jollekin sattunut vaan erikoinen Volvo... Polttimoita ei pala ollenkaan ja vaunun kanssa kulutus on luokkaa sama kuin Fordin 1.0 ecoboost moottorissa.Mutta näin on tosiasia ![]() Palataan aiheeseen.
Ostin Philipsin tuotteen Motonetista: http://www.motonet.fi/fi/tuote/431956/H4-polttimopari-Philips-BlueVision-Ultra-50-12V-6055W Päivämäärä ja kilsat ylhäällä eli kestotestiä tehdään. Paketin takana luvataan 400H paloaikaa. Long lifet lupaa kyllä väh. 3-4x kestoiän mut ei ainakaan voi moittia noita ostettuja polttimia valotehosta parkit oli mustuneet ja kohta olisivat pimenneet. Daytime Running Lights = päiväajovalot = huomiovalot. Ok, eli polttimot kestävät, kun niitä ei käytä. ![]() Hyvä suoritus toki, mikäli +120 GE:t kestävät 10000 km vielä korotetulla jännitteellä. Osram NB:t eivät kestä yhtään enempää edes perusjännitteellä. Tuohon tasaukseen en kyllä nykyautojen kohdalla oikein usko. Pitää olla aika ikitekniikkaa, että ajovaloille saakka tulisi olennaisia virtapiikkejä. On teillä ihme vehkeitä,kun joka kuukausi pitää vaihtaa lamppuja
Samaan aikaan ne polttimot pitää vaihtaa!!On teillä ihme vehkeitä,kun joka kuukausi pitää vaihtaa lamppujaNythän mää sen hokasin - Tiplomaatti vaihattaa polttimot Volvolla ettei itte tarttee vaihtaa koskaan. Eihän se kuulemma kustanna kuin 15eur/kpl. ![]() Nythän mää sen hokasin - Tiplomaatti vaihattaa polttimot Volvolla ettei itte tarttee vaihtaa koskaan. Eihän se kuulemma kustanna kuin 15eur/kpl.Ei,kun ei tartte vaihtaa ![]() TD. Valoja pitää käyttää. Näin sanoo tieliikennelaki
![]() Sulla vain on hyvä tuuri. Kuulostaa Volvoistakin palavan tuikkuja samalla tavalla kuin muistakin merkeistä. Hyvä sulle TD. Valoja pitää käyttää. Näin sanoo tieliikennelakiAina on valot päällä,enkä tartte mitään päivä valoja jotta maailma pelastus ![]() Niinpä niin, kyllähän nuo ajokilometrit polttimoiden kestoon vaikuttaa. Esim. ite ajan n. 40 tkm vuosi, niin kyllä jokusen tunnin lamput siinä ajassa palaa. Itsellä suunnilleen kerran vuodessa Osramin NightBreaker:rit menee. Johan jo valotehonkin kannalta fiksua vaihtaa ennen kuin sammuvat itsestään.
Ja tiplomaatin Volvossa kestää kun ei tule käyttötunteja! Mulle tulee 27tkm/vuosi, tällä pääkulkineella.
Nyt 3v aikana vaihdettu 2x Xenon 1x takaparkki 1x rek kilven toinen polttimo Toisaalta en ole vaihtanut toiseenkaan autoon kuin pari parkkipolttimoa ,1x H4 ja kilven valot samana aikana VW T5 kysymyksessä kakkosena tiedä häntä sitten...... |