Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Liian suuri aisapaino?

<< < (4/8) > >>

Jeppe:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 12.06.2014     kello on 15:31 ---"Edellisessä Kabesani oli kova aisapaino tyhjänä, yli sallitun."

Olen kuullut, että Kabeissa aisapainot ovat isot.  Mistähän mahtaa johtua?

--- Lainaus päättyy ---

Vaakasin kanssa aisapainon ennen tota pidempää reissua, etukotelossa 2 kpl täyttä alumiinipulloa, vararengas, sähköjohdot, lankkuja ym.
Piti ottaa vararengas ja muut roinat pois, kun lukema alkoi lähestyä 3 numeroisia lukuja. Kaikki tavarat vaunussa täytyy lastata takapäähän, muuten aisapainot karkaa.
Ajaessa ei kyllä yhtään vispaa, vaikka joskus on vauhtia ollut reilusti yli sallitunkin, yleensä 90-100km/h.

Haapaniemen Paroni:
Mulla ainakin auto ja vaunu vaaterissa,en tiedä sit mistä johtuu...

Sakari:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 12.06.2014     kello on 15:07 ---Osta siihen kitkavetopää.

--- Lainaus päättyy ---

Yhtä ainoata syytä heijaamiseen ei taida olla olemassakaan. Vaunussa ON kitkavetopää ja renkaissa painetta 3 kiloa. Vetoautossa on painetta edessä 2,5 kiloa ja takana 3 kiloa (nostettu 2,5 kilosta vaunun vetoa varten auton ohjeiden mukaan). Kevennän vaunun etupäätä minkä voin (paljoa en voi) ja lähden huomenna ajelemaan Kirkkonummelta kohti Hankoa. Täytyy seurata tilannetta. Koukkupaja kehotti myös tarkistamaan vetoauton iskarit vaikka se uusi onkin. Ilman vaunua kulkee kuin unelma.

K.E.V:
No hyvä että tuli selville kitkavetopään olemassaolo Thumb Sinulta kysäistiin vaunun renkaitten paine. Itsellä on 4.3 kiloa , mitäs sinulla? Mun koppi tulee tosi eleettömästi perässä, aisapainoa on kai joku 80kiloa. Ei oikein havaintoa vaunustasi, mitä se painaa tai mikä sen koko ?

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Sakari - 12.06.2014     kello on 21:32 ---Yhtä ainoata syytä heijaamiseen ei taida olla olemassakaan.

--- Lainaus päättyy ---
  Kyllä yksikin syy saatta olla ratkaiseva?
  Tässä huono näköisenä en oo huomannu kalustosi? Jos pistät merkit ja mallit näkösälle, ehkä joku saattaa tietääkkin jotain??
  Vaikka tietyt merkit ovatkin niitä parhaita---on täällä kuitenkin huonompien merkkien käyttäjiä enemmistö.  :( ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View