rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Ducato kytkin luistaa  (Luettu 81974 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Ducato kytkin luistaa
« Vastaus #75 : 14.06.2014 kello on 19:23 »
Ei mee tässä mun romussa vaikka käyttäs mitä vaihdetta ensin...paitti tietty maanantaina päivällä :)
   Onhan tuo harmi,sehän "syö" jo miestä !

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:40
« Vastaus #76 : 15.06.2014 kello on 10:48 »
Kokeilin, ei mene. Ei mene ku runttaamalla....jok u säätö siellä on pielessä taas ja Raskoneen huoltomies saapi sen fixata maanantaina.

Aika kumma, se vivusto kun ei ole mitään rakettitiedettä...  Mitä muuten tarkoitat 'runttaamisella'?

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:14.11.2021 kello on 21:40
  • Honkte
« Vastaus #77 : 15.06.2014 kello on 10:54 »
Ohjeet sanoo 1,6l mutta oli poika laittanu raskoneella pikkasen yli 2l jolla oltiin menty n.1cm tikussa olleen ylärajan yli. Riittänee.

Vaikka öljymäärä oliskin oikea, niin onko laitettu oikeanlaista öljyä? Liian notkeataja liukasta niin synkrolevyt ei toimi kunnolla.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:44
« Vastaus #78 : 15.06.2014 kello on 11:09 »
Meneekö pakki päälle mukisematta jos kone sammuksissa. Jos ei niin vika ehkä vivustoissa ja jos menee hyvin päälle sammuksissa muttei käydessä niin ehkä laatikon sisällä tai kytkimen irroituksessa.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:53
« Vastaus #79 : 15.06.2014 kello on 12:27 »
Vaikka öljymäärä oliskin oikea, niin onko laitettu oikeanlaista öljyä? Liian notkeataja liukasta niin synkrolevyt ei toimi kunnolla.

Noi synkrot ei kyllä vaikuta tuohon peruutusvaihteen kytkeytymiseen, kun peruutusvaihteessa niitä ei ole, vaan se on suorahampainen ja synkronoimaton.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #80 : 15.06.2014 kello on 13:16 »
ei jaksa muistaa miten hiivatis oli mutta muutamissa laatikoissa pakin liike on hieman pitempi ku 2 ja 4:ssa, jolloin voisi olla ett jääny säätö siihe laitaan joten paakki ei mee päälle kuin vauhill.. mutta josko se maanantaina selviää ku käy tohtorilla...

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
    • Omat kotisivut
« Vastaus #81 : 15.06.2014 kello on 19:00 »
Meneekö pakki päälle mukisematta jos kone sammuksissa. Jos ei niin vika ehkä vivustoissa ja jos menee hyvin päälle sammuksissa muttei käydessä niin ehkä laatikon sisällä tai kytkimen irroituksessa.
Ei menny sammuksissa pakki loveensa.
Aika kumma, se vivusto kun ei ole mitään rakettitiedettä...  Mitä muuten tarkoitat 'runttaamisella'?
Silleen väkisellä ja vähän vauhdilla sen sai päälle...oli pakko, muuten olis pitäny jättää auto tienvarteen tai ajaa etuperin talliin mutta pois sieltä ei olis sitte päässy.
https://www.motonet.fi/fi/tuote/599515/Motox-Syntrans-75W-90-GL-4-vaihteistooljy-1L
tommottista laitoin eli GL-4:sta ja poika katto koneelta rekkarin perusteella sopivuuden....älkää vaan sanokko että tää on väärää  ???

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
    • Omat kotisivut
« Vastaus #82 : 16.06.2014 kello on 09:13 »
Raskoneella huoltomies sanoi ettei tossa ole mitään ulkoista säätöä että pitäis käyttää vitosen koppa pois ja sieltä löytyis????? En antanu avata vaan katotaan josko vaikka joku nimeltä mainitsematon korjaamo sen suostuis vielä laittaan...tosin epäilen kun saavat mun kirjeen.
Näillä mennään

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
    • Omat kotisivut
« Vastaus #83 : 17.06.2014 kello on 10:48 »
Onko tää nyt niin kamalaa salatiedettä että kukaan ei uskalla paljasta millä säädöllä minä saan tuon pakin toimintaan taas? Joka tietää please laita yksityisviestiä tai sähköpostia jossei sitä julkisesti uskalleta kertoa.
Ei ole kiva kun monet heittelee kysymyksiä mutta kun vastaan niihin niin mitään palautetta ei sitten enää tule.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #84 : 17.06.2014 kello on 15:14 »
Onko tää nyt niin kamalaa salatiedettä että kukaan ei uskalla paljasta millä säädöllä minä saan tuon pakin toimintaan taas? Joka tietää please laita yksityisviestiä tai sähköpostia jossei sitä julkisesti uskalleta kertoa.
Ei ole kiva kun monet heittelee kysymyksiä mutta kun vastaan niihin niin mitään palautetta ei sitten enää tule.

Rauhallisesti...   ;D  Kun siellä ei pitäisi oikein olla mitään säätöjä. Tuijottele joutessas sitä vivustoa, pistä joku vääntämään pakkia päälle ja mene alle katsomaan, mihin suuntaan ne vivut kulkee.  Ota sitten vivut alapäästä irti ja koita, meneekö ne käsin minne pitääkin.  Jotainhan voi olla koottu väärin, vipu on väärinpäin tai väärässä asennossa...
Niin pyttymäistä kun sen laatikon irroittaminen olikin, niin ei siitä enää mitään muista. Minun ei kyllä tarvinnut tehdä mitään kummallista, ruuvit kiinni ja menoksi

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.05.2021 kello on 17:34
« Vastaus #85 : 17.06.2014 kello on 15:58 »
Mulla oli etuvetotransitissa semmonen ongelma että loota meni jumiin kakkosella. Ratkaisu, tosin väliaikainen oli laittaa öljyä kaikkiin laatikon yhteydessä oleviin niveliin. Niin kauan kun öljyä riittää loota toimii. Muutaman kuukauden välein ku uusii hoidon ni toimii.

Auto on jokapäiväisessä ajossa.

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
    • Omat kotisivut
« Vastaus #86 : 6.07.2014 kello on 23:24 »
Ja tähän stooriin jatkoa että joudun riitauttamaan kytkimen vaihdon koska korjaamo ei suostunut rahalliseen korvaukseen. Olisivat tehneet "jotain remontteja" korvaukseksi ja minulle se ei kelpaa koska näitä "jotain remontteja" ei ole tällähetkellä.

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
    • Omat kotisivut
« Vastaus #87 : 3.09.2014 kello on 21:58 »
Viime viikolla tuli kuluttajariitalauta kunnasta kirje. Olivat saaneet "vastineen" autokorjaamolta. Siellä väitettiin että minun asuntoautossani olisi ollut henkilöauton vaihdelaatikko ja että olisivat tästä minulle kertoneet :) Ei tässä kohta tiiä itkeäkkö vaiko nauraa. Lisäksi vaihdelaatikosta olisi viitosen osia lentänyt ulos ja koppaa olisi pitänyt hitsata ja laittaa uusia viitosvaihteen osia jne......
Laitoin lautakunnalle kirjeen jossa kerroin oman näkemykseni asiaan ihan asiallisesti ja vastasin korjaamon väitteisiin.
Odottellaan tässä nyt sitten vissiin riitalautakunnan päätöstä.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #88 : 3.09.2014 kello on 23:01 »
Viime viikolla tuli kuluttajariitalauta kunnasta kirje. Olivat saaneet "vastineen" autokorjaamolta. Siellä väitettiin että minun asuntoautossani olisi ollut henkilöauton vaihdelaatikko ja että olisivat tästä minulle kertoneet :) Ei tässä kohta tiiä itkeäkkö vaiko nauraa.

Arvaanko oikein, jos oletan, että nauroit kyllä ensin ja ainakin kolme päivää....?   :laugh: :laugh: :laugh:

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
    • Omat kotisivut
« Vastaus #89 : 4.09.2014 kello on 06:45 »
Arvaanko oikein, jos oletan, että nauroit kyllä ensin ja ainakin kolme päivää....?   :laugh: :laugh: :laugh:
Ei oikeasti naurattanut. Kirjeessä oli mainittu että heillä on 40-vuoden kokemus tällaisista korjauksista ja siltiki kehtaavat tämmösiä väittää. Omaan pesään kusevat  mun mielestä.