Veikkaisin, että kytkimemen booriakseli takertelee. lian tai ruosteen takia.
Myös painelaakerissa voi olla vikaa.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Veikkaisin, että kytkimemen booriakseli takertelee. lian tai ruosteen takia. Myös painelaakerissa voi olla vikaa.
*****
Poljintuntuma oli myös raskas, nyt se on rempan jälkeen äärimmäisen kevyt. ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|