Eikös linja-autossa ollut nastoja?
Tuollasten kelien takia mulla kitkallisessa Sprintterissä (m-auto) kulkee ketjut varalla..
Tuollasten kelien takia mulla kitkallisessa Sprintterissä (m-auto) kulkee ketjut varalla..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3910 3911 [3912] 3913 3914 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Eikös linja-autossa ollut nastoja?
Tuollasten kelien takia mulla kitkallisessa Sprintterissä (m-auto) kulkee ketjut varalla.. Rysäytti sitten kerralla koko talven annoksen.Reippaampi annos on ainoastaan auton vieressä. Muutaman lapiollisen verran. Tämmöstä tänään Tilausajolla, nykynen tienhoito Paitsi, että kuvasarjan yksikään ajoneuvo ei maksa ajoneuvoveroa, eikä autoveroa - ei uutena eikä vuosien varrella. Hiekoitus tulee sitten "muusta pussista" kuin omasta..
Eeppistä, mutta totta ![]() 12 Etelä Ranskalaista olin noutamassa majotus paikasta junalle.Hiekkaa tuli kun talon väki soitti. Kuulemma joka vuotinen ongelma, traktorikin ojassa kun ei ketjuja, kantsii siellä päässä miettiä mitä kirjoittelee, kun ei asiasta tarkempaa tietoa. Koita nyt ymmärtää, että ensin hiekoitetaan ne tiet, joilla on liikennettä ja sitten ne, joilla kulkee yx taksi päivässä. Koita nyt ymmärtää, että ensin hiekoitetaan ne tiet, joilla on liikennettä ja sitten ne, joilla kulkee yx taksi päivässä.Linja auto, ja yritys asiakkaita.Ja linja-auto reitti.
Töitä. Sitten tullut käveltyä tänään 37500 askelta / 26kmNo kyllähän nuissa maisemissa jo jaxaa kävelläkki..vaikka paljain varpain. Täällä kipirellään nastoilla. Do dii, siirretty rokkiliiteri Rixuun. Matkalla vanhalla Säästö-Karilla Lopella komea ilotulitus ja porukkaa kuin Ässien maalilla
![]() Harmiteltiin tässä että puolen vuoden päästä illat alkaa taas pidentyy.
Harmiteltiin tässä että puolen vuoden päästä illat alkaa taas pidentyy.Ja jouluunkin alle vuosi ![]()
Poistin Atrian katolta 20-25 senttiä lunta. Jäi sentti-pari jäätä, joka nyt pääsee sulamaan.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3910 3911 [3912] 3913 3914 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|