Yllättävän paljon oli matkailukulkineita tienpäällä. Lunta on kyllä reilusti enemmän kuin Oulussa, ihan täys talvi.
Yllättävän paljon oli matkailukulkineita tienpäällä. Lunta on kyllä reilusti enemmän kuin Oulussa, ihan täys talvi.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3908 3909 [3910] 3911 3912 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Yllättävän paljon oli matkailukulkineita tienpäällä. Lunta on kyllä reilusti enemmän kuin Oulussa, ihan täys talvi. Museossa käytiin.Missä tuo on...? Tuon tapaisessa lentävässä lautasessa olin usein kahvilla joskus -80 luvun alussa Lahnajärvellä. Tuo on Tapiolassa Emman pihassa. Ainakin aiemmin tuonne pääsi sisälle, nyt näytti ovi olevan kiinni. Lahnajärvellä minäkin aikoinaan kahvittelin ufossa Hyvä kun toivat tuon pois sieltä Puulalta! Oli se uutena karmeen näkönen siellä saaressa, kun oli Kuuslan kesämökkinä. Missä tuo on...?Juu, Emman pihassa Tapiolassa. Talvella suljettu, mutta kesällä kahvilan käytössä ja avoinna yleisölle. Missä tuo on...?Tuli juttua pariviikkoa sitten, missä näitä on -70..-80 luvulla ollut. Mulla oli vahva mielikuva, että silloisen vt4 varrella Tallukka Hotellilla (siinä metikössä) -70 luvun lopussa. Toinen muisteli itä-Suomesta löytyvän myös ufon ![]() Tuli juttua pariviikkoa sitten, missä näitä on -70..-80 luvulla ollut. Mulla oli vahva mielikuva, että silloisen vt4 varrella Tallukka Hotellilla (siinä metikössä) -70 luvun lopussa. Toinen muisteli itä-Suomesta löytyvän myös ufon Onkohan Kankaanpään keskustassa joku tuontyylinen 🤔 Edit: Eiku sehän oli tämä toinen lasikuituluomus, ![]()
Onkohan Kankaanpään keskustassa joku tuontyylinen 🤔 Eikö Pälkäneeltä purettu ja huutokaupattu huoltoasema joka oli tuon konseptin mukaan rekennettu. Noin vuosi pari sitten Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3908 3909 [3910] 3911 3912 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|