Mietinyt semmosta, kun on toi Paronin arvo, niin pitää vetää matalaa linjaa kirjoituksissa, jotta ei loukkaa ketään.Ja sehän varmaan sopii erittäin monelle 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3510 3511 [3512] 3513 3514 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mietinyt semmosta, kun on toi Paronin arvo, niin pitää vetää matalaa linjaa kirjoituksissa, jotta ei loukkaa ketään.Ja sehän varmaan sopii erittäin monelle
![]()
Mietinyt semmosta, kun on toi Paronin arvo, niin pitää vetää matalaa linjaa kirjoituksissa, jotta ei loukkaa ketään.Ja sehän varmaan sopii erittäin monelle Höpön höpön ,kyllä Paroni voipi sannoo,mitä tahtoo. Jos joku nyt loukkaantuu,niin nuolkoot nurkassaan haavojaan Mietinyt semmosta, kun on toi Paronin arvo, niin pitää vetää matalaa linjaa kirjoituksissa, jotta ei loukkaa ketään.Ja sehän varmaan sopii erittäin monelleKäsittääkseni arvo on itse määritelty 😂 Käsittääkseni arvo on itse määritelty 😂Joo kun ei ollut pienempää arvoa tarjolla ![]()
Joo kun ei ollut pienempää arvoa tarjollaEX juopppo ois ollu vapaana kuin myös Puliukko... mutt eihä noi tavan duunarin nimet sovi ex Diplomaatille ![]() EX juopppo ois ollu vapaana kuin myös Puliukko... mutt eihä noi tavan duunarin nimet sovi ex DiplomaatilleNyt repesin kiitos rölliMiksi mautoilija on bannissa? Katselin sen viimeisiä kirjoituksia niin eihän ne olleet kovin älyvapaita. Toisaalta en kaipaakkaan provoilijaa linjoille... ehkä mulla on liikaa turhaa aikaa kun tämmöistä mietin
![]() Miksi mautoilija on bannissa? Katselin sen viimeisiä kirjoituksia niin eihän ne olleet kovin älyvapaita. Toisaalta en kaipaakkaan provoilijaa linjoille... ehkä mulla on liikaa turhaa aikaa kun tämmöistä mietin Ei tartte kysellä. Voisi olla koko tunnus pois. ![]()
ehkä mulla on liikaa turhaa aikaa kun tämmöistä mietin Näin taitaa olla. Ei tartte kysellä. Voisi olla koko tunnus pois.Miettinyt samaa kanssa, jos siirtys toiselle saitille toisia kiusaamaan ![]() Ei tartte kysellä. Voisi olla koko tunnus pois.Kyllä mä kysyn jos sille tuntuu. Älkää nyt käsittäkö että kaipaan sitä rakkikoiraa. Moneskohan banni tuo on? Jokin raja niissäkin liene? Rauhallista täällä on ollutkin Kiinnostaa vaan mitä on kirjoittanut jotta bannin sai vai onko saanut "ilmoita valvojalle" kautta? Off-Topic:Saahan siihen tunnuksensa alle mitä haluaa kirjoitella. Vitsinäkö vai hakeeko säälipisteitä. Muutakin tuolla on lukenut aika-ajoin Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3510 3511 [3512] 3513 3514 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|