Pannukaupat tein, kävin saunassa, nyt pari kukkoa janoon. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3507 3508 [3509] 3510 3511 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pannukaupat tein, kävin saunassa, nyt pari kukkoa janoon.
![]() Siirrytty Teeriharjulle. Älä ilkeile.... ![]() Älä ilkeile.... 5 koppia nyt parkis.. Masi on helppo muistaa. Mulla menee noi jussit, jushit yms. ossit ja niiden numerosarjat sekaisin. Ei oo mahollista, täällä on vaan yksi Ossi. Toisen karavaanari-Ossin tapasin Kattivankkurissa, mutta ei oo tällä ainakaan sillä nimellä. ![]() Siirrytty Teeriharjulle. Pari uutta kätköäkin Somerniemen seudulla, toinen FTF meni jo.... Vaikka nyt täällä aktiivikäyttäjä helposti tunnistaa toisen jo kirjoitusasusta niin sanonpahan vaan että syvältä on tuollainen nimimerkkien vaihtaminen. 👎🏻Oon samaa mieltä. Minä en ymmärrä nimimerkin vaihtamista ollenkaan, vellihousujen juttuja.
Ajoin Rauhalahen parkkiin Kuopiossa. Nyt tanssimaan.
vellihousujen juttuja. Heh heh... ...Vellihousujen... ![]() Vaihtolavallinen puutavaraa mätkähti pihaan polttopuu värkiksi.Pikkusen sahaamista,mutta nyt ei poltettava heti lopu.Raksoilta jäänyttä lyhempää ja pidempää tavaraa.
Vaimo lähti eilen muutaman päivän reissulle asautolla. Ilmeisesti olen tullut vanhaksi kun olin suunnitellut kaikenlaista tekemistä mm. kaupungilla syömisen ja muutaman oluen ottamisen ja päivä menikin ikkunoiden ja saunan pesussa ja keittiökaappien siivouksessa. Ruuan tein sitten kotona, pari olutta sentään join
Laitettu as. auto talviseisontaan. Öljynvaihto ja tarkastukset alta ja päältä tehty. Säiliöt ja lämmitin tyhjätty. Vielä varmuudeksi vesisäiliöstä pumpulta letku irti ja paineilmalla puhallettu putkistoista vesi pois. Auto konehalliin katon alle sekä kosteudenpoistaja sisään. Petivaatteet pyykkiin, patjojen alle kapula että ilma kiertää niiden alla. Pienitehoinen pakkasvahti sisään että sisälämpö on muutaman asteen ulkolämpöä korkeampi jolloin kosteutta ei sisään juurikaan kerry. Ylläpitolataus akuille.
On sitten keväällä mukava ottaa sisältä ja päältä pesty auto ajoon kun kaikki on valmiina. Ai niin... Juuri katsastettu. Kiitos nykyisen katsastusäännön. Tuo kun oli huhtikuun alussa käyttöönotettu joten katsastus oli keväällä ennen ajokautta. Katsastin jo keväällä mutta nyt kun ajokausi päättyi niin menin taas konttorille ja leiman sain. Jotenkin tuntuu järkevämälle katsastusajankohdal le että kun saa ajaa kesän ja huomata ongelmat jotka voi sitten korjata katsastukseen kuin talviseisonnan jälkeen suoraan leimalle ennen ajokautta. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3507 3508 [3509] 3510 3511 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|