Päivittää parasta aikaa Garminia, oli tullut uusi kartta päivitys. Mulla on tuo elinikäinen päivitys tuohon Garminiin..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2289 2290 [2291] 2292 2293 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Päivittää parasta aikaa Garminia, oli tullut uusi kartta päivitys. Mulla on tuo elinikäinen päivitys tuohon Garminiin..
^
^^ Välillä pitää naatiskella, ei sitä tupruttanut kun noin 50 min ![]() Mulla on tuo elinikäinen päivitys tuohon Garminiin.. Mul on myös... on vaan niin tuskasen hidas homma, että tulee harvakseltaan tsekattua päivitykset. Peltipoliisit voisin kyl päivittää, vaan onkohan niihin enää saatavilla uusia versioita edes rahaa vastaan?? Juu, nyt sitten muutamat riemastuu, että turhaa, aja iisisti, noudata sääntöjä jne. Noudatan, noudatan enkä aja ylinopeutta. Vaan saattaa jäädä vierailla poluilla huomaamatta nopeusrajoituksen muuttuminen ja kalliiksihan se tulee. Garmiini kun piippailee niin jalka nousee kaasulta, turvallisuutta tämäkin. Kävin pyörään uudet polkimet ostamassa,kun töistä tullessa pamahti polkimen akseli poikki.
Onneksi ei kilkuttimet iskeytyny tankoon ![]() Käyty joen toisellakin puolella. Rannassa käytiin ei uskallettu ottaa venettä, ajeltiin sitten toiselle puolelle jokia, matkaa tuli 30 km yhteen suuntaan josta soratietä 23 km ja lopussa soratonta tietä viellä 5 km. Ens kerralla lainataan jonkun venettä. itse työssä ja kävelyssä meni 15min ja kävelymatkaa 400m eestakasi autolle.
Kävin pyörään uudet polkimet ostamassa,kun töistä tullessa pamahti polkimen akseli poikki. Olis paikallisuutiset kertoneet ..."Oulussa kuultiin tänään karhun karjuntaa: Laajoista etsinnöistä huolimatta karhua ei löytynyt" ![]()
"Löysin" mönkijästä uuden vian, jota en ollenkaan ymmärrä. Kun panee pakin päälle, niin kone sammuu joko heti tai viimeistään kun antaa kaasua. Eteenpäin toimii normaalisti.
Onko kellään ajatuksia missä vika? Käyty Jyväskylässä hakemassa emäntä töistä,ja syöty Jykylässä,ja kävin Tikkakoskella kaupassa
![]() "Löysin" mönkijästä uuden vian, jota en ollenkaan ymmärrä. Kun panee pakin päälle, niin kone sammuu joko heti tai viimeistään kun antaa kaasua. Eteenpäin toimii normaalisti. Ei ole ajatuksia, mutta jokin maadoittaa sytytyksen jos noin käy. Tee oma ketju tästä, muuten hukkuu tänne.
Mökillä olin tervaushommissa. Mennessä kävin Ysi-pirtillä nisukaffeella.
![]() "Löysin" mönkijästä uuden vian, jota en ollenkaan ymmärrä. Kun panee pakin päälle, niin kone sammuu joko heti tai viimeistään kun antaa kaasua. Eteenpäin toimii normaalisti.Mitä merkkiä ja mallia?
Ei ole ajatuksia, mutta jokin maadoittaa sytytyksen jos noin käy. Tee oma ketju tästä, muuten hukkuu tänne. Näin ajattelin jos tulee vastauksia edes yksi. Päivittää parasta aikaa Garminia, oli tullut uusi kartta päivitys. Mulla on tuo elinikäinen päivitys tuohon Garminiin..Hyvin meni..tuli sähkökatkos ja sitten ilmoitti että muisti ei riitä.Piti käydä ostaa isompi muistikortti. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2289 2290 [2291] 2292 2293 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|