|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2290 2291 [2292] 2293 2294 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Heräsin puskaparkissa Uusikaarlepyyssä. Eka kerta ikänäni kun heräsin tässä kunnassa. No avaa vähän missä kunnossa onko kesälentsu iskenyt vaiko mikä kun en usko, et ainakaan mitään rappista tuskin sinulla on ? Mää lähden ajeleen isolle kirkolle Turkkussee ja saan uudet hiukset mummin kulta ne loihtii taas kampaamossaan ![]() Sipulla tuli hauska lukuvirhe? Ei kunnossa vaan kunnassa. Kylläpä nukutti Ja käydä koukkaamassa kaveri kyytiin tuolta kentältä matkamökillä. Liekkö joku käynyt ?
![]() Tieto siis niin vanha kuin epävarmakin. ![]() Saksassa taitaa kaikilla kentillä olla matkailuvälineille varatut paikat, ainakin dusseldorf, frankfurt ja frankfurt-hahn joissa olen itse käynyt. ^^ Olen, 2008 tai 2010. Henkilöautolla. Parkkitaloon piti ajaa, en ainakaan huomannut missään mahdollisuutta matkailuautolla pysäköintiin. Huomattavasti tuoreempi tieto kun minun 70 ja 80 luvulta oleva.
Kävelyretki Side:n keskustaan, silloin tällöin pikku pysähdyksiä paikallisilla terasseilla virvokkeita ja huikopalaa nauttien Vae että, virvokkeita. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2290 2291 [2292] 2293 2294 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|