Kävin Leijonien päävalmentajan kans parilla Turun terassilla,hopea oluilla 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2290 2291 [2292] 2293 2294 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kävin Leijonien päävalmentajan kans parilla Turun terassilla,hopea oluilla
![]() Heräsin puskaparkissa Uusikaarlepyyssä. Eka kerta ikänäni kun heräsin tässä kunnassa.
Heräsin puskaparkissa Uusikaarlepyyssä. Eka kerta ikänäni kun heräsin tässä kunnassa. No avaa vähän missä kunnossa onko kesälentsu iskenyt vaiko mikä kun en usko, et ainakaan mitään rappista tuskin sinulla on ? Mää lähden ajeleen isolle kirkolle Turkkussee ja saan uudet hiukset mummin kulta ne loihtii taas kampaamossaan ![]() Sipulla tuli hauska lukuvirhe? Ei kunnossa vaan kunnassa. Huomenta vaan kaikille
Kylläpä nukutti Tutkittu Bremenin lentokentän pysäköintiä. Pitäisi mennä käymään Bremenissä 26-28. 06 tätä vuotta.
Ja käydä koukkaamassa kaveri kyytiin tuolta kentältä matkamökillä. Liekkö joku käynyt ?
Kävin hölmöyttäni Best Caravanilla renkaita potkimassa. Voi mahoton paikka, missä kunnossa on meikäläisen hintaluokan autot.
![]() ^^ Olen, 2008 tai 2010. Henkilöautolla. Parkkitaloon piti ajaa, en ainakaan huomannut missään mahdollisuutta matkailuautolla pysäköintiin.
Tieto siis niin vanha kuin epävarmakin. ![]() On siellä matkamökille paikka, oikein nettisivuillla kertovat park 3 luona.
Saksassa taitaa kaikilla kentillä olla matkailuvälineille varatut paikat, ainakin dusseldorf, frankfurt ja frankfurt-hahn joissa olen itse käynyt. ^^ Olen, 2008 tai 2010. Henkilöautolla. Parkkitaloon piti ajaa, en ainakaan huomannut missään mahdollisuutta matkailuautolla pysäköintiin. Huomattavasti tuoreempi tieto kun minun 70 ja 80 luvulta oleva. Kävelyretki Side:n keskustaan, silloin tällöin pikku pysähdyksiä paikallisilla terasseilla virvokkeita ja huikopalaa nauttien
Kävelyretki Side:n keskustaan, silloin tällöin pikku pysähdyksiä paikallisilla terasseilla virvokkeita ja huikopalaa nauttien Vae että, virvokkeita. Kohta selviää Yle areenalta Terrafamen kohtalo.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2290 2291 [2292] 2293 2294 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|