Kiitti Ripa.
Show alkoi juuri.
Show alkoi juuri.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2282 2283 [2284] 2285 2286 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kello laitettu soimaan klo.8
Aamu kahvia sitten tavarat autoon ja pihvin ostoon treffeille ja lohifile,ja sitten kohti Multiaa Kiitti Ripa.Sama show,kun uunossa ![]() Et ole paikalla, mutta olet oikeassa.
Hyvää huomenta
Herätty uuteen päivään,ja kahvi tippumassa Huomenta vaan. Tänään olisi se vihoviimeinen pakollinen työpäivä,tämän jälkeen tämä työmaalla olo on ihan vapaaehtoista. Ensiviikollahan tuon näkee onko tää työnteko erilaista kun se ei ole enää sitä "pakkopullaa".
Kauppareissulla katselin kuinka Oulu näyttää täyttyvän caravaanareista. Vaunuja ja autoja valui liittokokoukseen, nallikariin.
Liekkö moni orggilainen menossa? Kauppareissulla katselin kuinka Oulu näyttää täyttyvän caravaanareista. Vaunuja ja autoja valui liittokokoukseen, nallikariin.Pitääköhän tuo illalla lähteä orgin tarroja pongaamaan ![]()
Olen aamun potenut selkää. Kohta lääkäriin.
Leikattu pihanurmikko ensimmäistä kertaa tänävuonna
Leikattu pihanurmikko ensimmäistä kertaa tänävuonnaMeillä vaimo hoiti tuon homman,mun ei tarvinnut kuin käynnistää leikkuri. Tuli postissa kutsu koe-ajoon. Pitäskö mennä, ois oikeita maastureita.
http://www.uaz-patriot.be/nl/cms/uaz-worldwide/
Olen aamun potenut selkää. Kohta lääkäriin. Kaksi piikkiä pakaroihin sekä kipu- ja rentoutusläkkeet.
Raskoneella suhmuroidessa on päivä mennyt. Perän tiivisteen vaihtoivat. Jarrukengät ja jarrusylinterit myös. Ei lähtenyt vanha jarruputki irti, sekin vaihdettiin. Ee muuta kun testiin, jarrut pelasi tasaisesti, mutta sitten hiipui. Vielä yksi vanhajaarruputki vaihtoon. Senkin vaihtoivat.
...Tulihan se leima. Maksoi 1200e. Ei rahvaan hampaat välkkänyt kun maksoi. Jos jarrujen puolesta menisi vielä pari kertaa katsastuksesta, sitten täytyy ruveta katselemaan riittävän kokoista tuoreempaa talviautoa. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2282 2283 [2284] 2285 2286 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|