|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2284 2285 [2286] 2287 2288 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]()
Ja isi ottaa ylpeänä muutaman oluen kun on polvi pojasta parantunut. ![]() Vaunun retkikaasugrilli korkattu koekäytöllä ja näpsäksi todettu kotikäytössäkin, ainakin kun ruokalistalla on vain jokunen slerba Muutamia vuosia ollut samanlainen käytössä, varmaankin eri nimellä. En voi verrata Crameriin kun ikinä en ole kuin odottanut kaverin Cramerista syötävää, ei ole itsellä ollut sellaista. Mutta, ko. grilli toimii loistavasti kun ottaa huomioon polttimon määrän yms, ei voi olla kuin tyytyväinen. Minä onneton unohdin,että meillä on 34-vuotis hääpäivä👎😁. Olin niin muka terhakkaana vaunun kimpussa😅. Minä onneton unohdin,että meillä on 34-vuotis hääpäivä?Hyvä kun muistutit,kuukauden päästä on meillä hääpäivä,oliskos 36 vuotta tulossa täyteen. Täytyy tarkistaa asia ettei mene vikaan kun vaimo kuitennii kysyy moneness hääpäivä tämä nyt on. Suuttuuhan se jos vastaan väärin tai unohdan koko hääpäivän. Sent from my iPad using Tapatalk Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2284 2285 [2286] 2287 2288 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|