Olen ihmetellyt mökillä, että isäntä ei ole laiskusissaan laittanut nurmikkoa. Nyt sitten lakka, suopursu ja mustikka kukkii. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2284 2285 [2286] 2287 2288 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Olen ihmetellyt mökillä, että isäntä ei ole laiskusissaan laittanut nurmikkoa. Nyt sitten lakka, suopursu ja mustikka kukkii.
![]()
Leikattu raparperia! kohta jalostettuna kohti ohutsuolen alkua..
Niimpä näyttää olevan.
Syöty grillattua kanaa ja pikku hiljaa pitäisi lähteä pojan musikki clubin ( groove hall ) kesäkonserttiin c.c.columballe eli kunnan kultuuri\ urheilukeskukseen. Poika vetää jami osastossa rollareiden kitara sooloja.
Ja isi ottaa ylpeänä muutaman oluen kun on polvi pojasta parantunut. ![]() Poimittu ja keitelty korvasienet syöntivalmiiksi. Nam! Knaussia odotellaan korjauksilta- ensi viikolla jatkuu tuulilasi-projekti. Irrottavat ja liimaavat koko lasin uusiksi, kun entinen päästi sateen sisään.
Aamulla ajeltiin Viipuriin,tehtiin ostoksia ja söimme ravintolassa maittavan aterian. Ja kerettiin vielä hyvissä ajoin kotia katsomaan Suomen peliä.
Päivä meni SFC-liittokokouksessa lähdin klo 16 pois, asiaa oli vielä jäljellä varmaan pariksi tunniksi.
Vaunun retkikaasugrilli korkattu koekäytöllä ja näpsäksi todettu kotikäytössäkin, ainakin kun ruokalistalla on vain jokunen slerba Muutamia vuosia ollut samanlainen käytössä, varmaankin eri nimellä. En voi verrata Crameriin kun ikinä en ole kuin odottanut kaverin Cramerista syötävää, ei ole itsellä ollut sellaista. Mutta, ko. grilli toimii loistavasti kun ottaa huomioon polttimon määrän yms, ei voi olla kuin tyytyväinen. Mitäs tänään tehty/mitä eilen jäi tekemättä?
Minä onneton unohdin,että meillä on 34-vuotis hääpäivä👎😁. Olin niin muka terhakkaana vaunun kimpussa😅. Minä onneton unohdin,että meillä on 34-vuotis hääpäivä?Hyvä kun muistutit,kuukauden päästä on meillä hääpäivä,oliskos 36 vuotta tulossa täyteen. Täytyy tarkistaa asia ettei mene vikaan kun vaimo kuitennii kysyy moneness hääpäivä tämä nyt on. Suuttuuhan se jos vastaan väärin tai unohdan koko hääpäivän. Sent from my iPad using Tapatalk Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2284 2285 [2286] 2287 2288 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|