Hihna palautui.,nyt tuli kello ja hihnaNo nythän sitten Juppinna ajelet![]()
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2131 2132 [2133] 2134 2135 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Hihna palautui.,nyt tuli kello ja hihnaNo nythän sitten Juppinna ajelet
Sakemanni ja älykello niin pitäisi jotain jo tapahtua.. Varsinkin kun ajelee ikkuna auki, käsi fönärillä kellon kimallellessa ranteessa. Sit on mahollisuusPiti vähän tarkentaa. 1. = Ensimmäinen koira 2. = Toinen koira 3. = Kolmas koira 4. = Neljäs koira Piti vähän tarkentaa. 5.= Ja taas meni pieleen.... Sakemanni ja älykello niin pitäisi jotain jo tapahtua..Ainut viisas viesti 5.= Ja taas meni pieleen....En ole vielä viidenteen päässy. Enkä pääse jos itte saan päättää. Tuo tarvis hymiön, mutta en tiijä mihin ne on mun koneelta hävinny. Kirjoitettu niin, että sormet ja ranteet väsyy. Ei ole isommassa mittakaavassa minun hommaa, mutta minkäs teet kun talli määrää.
![]() No kerkes käydä välillä syömässä ravintolan ihan itse tekemiä lihapullia Jyväskylän Vanhassa asemaravintolassa. Olivat vielä parempia kuin omatekemäni. Kympin arvoinen lounas. Kympillä sait, eikös se ole se normi hinta? ![]() Sehän se, ja hyvin sen arvoinen. Yleensä maksan lounaasta vähemmän.
Korkattu karjala Siis päivän liikunta suoritettu?
Totesin puhelimeni, Lumia 520, virtanappulan(?) lakanneen toimimasta. Onko KEVillä tietoa kuinka hankalaa ja kallista korjata? Eli kannattaako edes?
Kävin vesijuoksemassa. Melkein tunti takana, niin viereisessä altaassa alkoi vesijumppa. Sinne, ja sitä 45 minuuttia. Tietää tehneensä jotain.
Totesin puhelimeni, Lumia 520, virtanappulan(?) lakanneen toimimasta. Onko KEVillä tietoa kuinka hankalaa ja kallista korjata? Eli kannattaako edes?vartissa korjaan ![]() Edit. Dippikytkimen juotos irti. Tarttee mikroskoopin, pienen kolvin ja torxin millä purkaa ja kasaa. Turhan kaukana olen. Kai Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2131 2132 [2133] 2134 2135 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|