Mä olin tänään koko päivän Hyvinkäällä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2129 2130 [2131] 2132 2133 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mä olin tänään koko päivän Hyvinkäällä.
Mä olin tänään koko päivän Hyvinkäällä. Siinä sitä sit onkin tupruteltu yks jos toinenkin ![]() Siinä sitä sit onkin tupruteltu yks jos toinenkinEi ole ollut kiire ![]() Rahamiehillä ollut kokous näköjään.
Töitä väkkerretty, kohta täytyy lähteä tytär hakemaan kuvataidekoulusta ja sitte heseen syömään.
Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla
Mä olin tänään koko päivän Hyvinkäällä. Pitäisköhän sun pikkusen vähentää tuota röyhyyttelyäsi? ![]() Täälä sakemanni hakusessa Ehdottaisin kyllä, että hommaisit jonkun helpomman.... Ehdottaisin kyllä, että hommaisit jonkun helpomman....Ollut kolme Hyötyliikunnan enrgiapläjäystä tässä jo ootellut toven jos toisenkin
mutta minne lie piiloon mennyt ![]() joskus tai melkein aina ei saa otetta tosta hyötyliikunnasta kuten imuroimisesta ja vois makkarin matot sekä petivaatteetkin nakata tuohon pihamaalle mutta, kun kaikki on vain .....alottamista vaille ...valmista plääh ![]() Kävi käsky lähteä elokuvan tekoon,kilpailian eka juna tulee Mussaloon kohta ja sen ratapihalle tulo pitäis kuvata. Ikinä en ole videota ottanut,toivottavasti homma menee persiilleen. kaikkeen sitä joutuu.
Fiiliskukan jääkaapin napsautin päälle. Ei siinä päässyt sivut kipeytymään.
![]() Ollut kolmeSit on mahollisuus Kasvatus / koulutus 1. Tehhään just niin kun "ohjeissa" on. 2. Luulee ossaavansa kaiken. 3. Jo sinne päin. 4. Nyt tietää mitä tehä. Sit on mahollisuus Ja lopuksi pari tuntia päivässä lisää liikuntaa. Vähintään.... Ja lopuksi pari tuntia päivässä lisää liikuntaa. Vähintään....Juurikin näin Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2129 2130 [2131] 2132 2133 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|