|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1914 1915 [1916] 1917 1918 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ihmetelty auton alle ilmestynyttä polttoainelammikkoa . Polttoainesuodattim en vesianturin kierre oli pettänyt kera tiivisteen. Vuoden ollut paikoillaan ko suodatin, anturi lienee alkuperäinen -99 Huomenna uusi filtteri ja mekaaninen hana ilman vesianturia.
Onks teil kaks uutta perheenjäsentä? Oon tainnu olla katveessa kun näistä oot kirjoitellut. Onnittelut. Kuulostaa tosi ihanalta. ![]() Ihmeellistä ja ihanaa! Pasin tytär otti ensin tuon poikakoiran (Tico) ja sen sisko jäi yksin sinne espanjalaiseen liikkeeseen. Pidettiin pieni neuvottelu ja seuraavana aamuna hakivat Tipsun meille. Oon ehtinyt nähdä niitä vain yhden pidennetyn viikonlopun. Nyt saavat lentoluvan ja pääsevät Suomeen. Viikonloppuna vielä ekinokokki-lääkitykset ja joitain rokotuksia. Mä oon ihan seonnut. Hain Tipsulle jo kantiskortin Mustiin ja Mirriin. Tosin mehän mennään talveksi Tipsun kanssa Espanjaan ja sieltä saa "kiinakaupoista" edullisesti kaikkea ihanaa koiran tarviketta.... Yövuoro 2/5 selvitetty. Fyysisesti kevyempi, mutta oli jotenkin tympeää. Illalla joudun tapaamaan kollegan, jolta juuri isä kuollut. En odota tulevaa iltaa kovinkaan iloisena. Kaikki fiksut sanat häviää näissä tilanteissa. ![]() ![]() Voi miten suloisia karvakuonoja... Onnea
!Näpsän kokoisia pikkupiskejä paljon matkustaville.
Onnea! Meidän seniori on jo niin ehtoon puolella, että taitaa tämä olla sen viimeinen Euroopan matka. Vanha ja väsynyt, muuten terve. Ei kaverista ihan vielä luovuta. Leikkasin toisen maton ihan päin p*rsettä ja nyt vatuttaa
. Enhän toki ajatellut että se pieni alue ei ehkä olekkaan symmetrinen ja että mattopuukolla voi leikata myös kieroon Pitäis kai ajatella posiitivisesti; kaikki sormet ehjänä ja mattoa saa kaupasta lisää, ihan kohtuu-hinnalla jopa. Ei vielä mitäänMiepä oon. Oon miettinä jotta pitäsköhä pestä matkamökki vae ee ku pitäs viikonloppuna lähtee kuulemma taipaleelle, sano kaaniimpi osa puol tätä avioliittoo. ![]() Miepä oon. Oon miettinä jotta pitäsköhä pestä matkamökki vae ee ku pitäs viikonloppuna lähtee kuulemma taipaleelle, sano kaaniimpi osa puol tätä avioliittoo.Tai olen sen verran tehnyt jotta miettinyt muuttoa viikon päästä uuteen paikkaan Ei vielä mitään Enpä muista sellaista päivää ainakaan kymmeneen vuoteen, etten olisi tuohon kellonaikaan mennessä mitään tehnyt. ![]() Aina pitää jotain puuhastella, mieluiten sellaista, että on vähän järjenhiventäkin mukana. Joskus käy terapiahommakin, eli tekemistä sen itsensä vuoksi. Tai olen sen verran tehnyt jotta miettinyt muuttoa viikon päästä uuteen paikkaan Tuleeko Hietasaarta ikävä? Enpä muista sellaista päivää ainakaan kymmeneen vuoteen, etten olisi tuohon kellonaikaan mennessä mitään tehnyt.Ei tule ikävä ![]() Tai olen sen verran tehnyt jotta miettinyt muuttoa viikon päästä uuteen paikkaan Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. ![]() Ei tule ikäväKysytään uudestaan ensimmäisen Multialla vietetyn viikonlopun jälkeen ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1914 1915 [1916] 1917 1918 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|