Mitäs tässä. Hain käytävämattoa vaunuun ja nyt tarttis alkaa leikkaamaan sitä mittojen mukaisesti
.
Pienimuotoista sisustussuunnittelu a pukkaa...
.Pienimuotoista sisustussuunnittelu a pukkaa...
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1913 1914 [1915] 1916 1917 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mitäs tässä. Hain käytävämattoa vaunuun ja nyt tarttis alkaa leikkaamaan sitä mittojen mukaisesti
.Pienimuotoista sisustussuunnittelu a pukkaa... Laitoin semmosen pataruuan hautumaan ja läksin
Porvooseen rouvaa vastaan. Jälleen näkemisen riemu oli suuri, olihan hän ollut töissä jo aamusta lähtien. Sitten kotiin höyryävän padan ääreen. Vein kaverille peräkärryn Hietasaareen,ja ens viikolla muutto Multialle
Nälka kasvaa syödessä, tässä se minkä isä osti ja huomenna saa, neljän vuoden päästä sitten mönkijä siirtyy pojalleni kun täyttää 15 vuotta. Hieno peli. En huomannu onks tommosissa turvavyöt? On turvavyöt, traktorimönkijässä oltava, olipa perinteinen mönkijä tai sitten tuollainen rinnakkain istuttava.
Pöhäkä vekotin, vielä kun lisää hydraalikan ulosoton ja hydraalisella vedolla varustettu kärri perään niin sillä jotain tekeekin.
Niin ja tietysti telastot joka rattaaseen. ![]() Eiköhän se isällä ole aika rauhallisella käytöllä, sitten neljän vuoden päästä poika voi vaikka laittaakin mitä haluaa, jos vaikka innostuu mönkimään.
Onpahan pojan ensimmäinen moottoriajoneuvo, pitkä 20 tuntia tulossa. ![]() Vein kaverille peräkärryn Hietasaareen,ja ens viikolla muutto MultialleMuutatko sinä vai kaveri vai vaunun sijoituspaikka? Olin yövuorossa. Luulin jo, etten enää joutuisikaan yöhön, mutta mut saatiin ylipuhuttua. Onks teil kaks uutta perheenjäsentä? Oon tainnu olla katveessa kun näistä oot kirjoitellut. Onnittelut. Kuulostaa tosi ihanalta. Käytiin Porvoossa syömässä ja jokirannassa jätskillä. Niin se hyvä ruokapaikka. http://fryysarinranta.fi/ Tultiin Konseen Pärnuun. Hiljaista täälläkin, ehkä n. 10 vaunu/autoporukkaa.
Äkkiä se on sesonki ohi, kolme viikkoa sitten täällä oli niin täyttä että viimeisiä käännytettiin portilta. Muutatko sinä vai kaveri vai vaunun sijoituspaikka?Minä ja kaveri muutetaan Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1913 1914 [1915] 1916 1917 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|