urheiltu, puolentoista tunnin mettälenkki heitetty melkein lumettomassa metsässä,kiva kun täällä eteläsuomesa saa harrastaa omaa lajiaan ympäri vuoden 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1668 1669 [1670] 1671 1672 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
urheiltu, puolentoista tunnin mettälenkki heitetty melkein lumettomassa metsässä,kiva kun täällä eteläsuomesa saa harrastaa omaa lajiaan ympäri vuoden
Nyt vauhti viikolla hidastu, etsin tänään puukkoa kun olis pitänyt vähän nävertää lovea, mutta jostain syystä eivät mulle puukkoa antaneet,oon kuulemma vahinko alttiiksi tullut viime aikoina. Sent from my iPad using Tapatalk
Nyt vauhti viikolla hidastu, etsin tänään puukkoa kun olis pitänyt vähän nävertää lovea, mutta jostain syystä eivät mulle puukkoa antaneet,oon kuulemma vahinko alttiiksi tullut viime aikoina. Ihan Oikeen tekivät ![]() Ja Näverrä sitä Lovea siellä m-huonees Rouvan kans ..turvallisempaa ![]() Ahaa Virpimu,arvasin ja olisin jopa voinut lyödä vetoa siitä, että kun kirjoitin tota lovea sanaa,tuli väkisin mieleen ett sä siitä lohkaiset jotain mukavaa,oikeessa olin.
Sent from my iPad using Tapatalk
Ahaa Virpimu,arvasin ja olisin jopa voinut lyödä vetoa siitä, että kun kirjoitin tota lovea sanaa,tuli väkisin mieleen ett sä siitä lohkaiset jotain mukavaa,oikeessa olin.Heh moon niin Helppo...Mutt ny nukkuun tai "jotain" Hyvää Yötä kaikkille.. ![]() Tänään on tietysti laskettu pulkkamäkee, syöty
hernekeittoa ja jälkkäriks laskiaspullat. ![]()
Tämä vain jaksaa naurattaa, ainakin väsyneenäRiittää kon tuon muistaa ja kyllä muuten muistaa ![]() Soon enskesänä mä ja sprite +käppyrä joka savuttaa ylämäessä ![]() Emänälle makarooni laatikkoa,ja hyvää tuli
Joutsensillan Kiinalaisessa syöty hywin
![]() Vapaapäivää vietellyt remonttihommista,mitä nyt vähän ovenkarmeja paklaillu ja maalannut., huomen aamulla pitänee käydä tuota haavoittunutta peukkua näyttämässä työterveydessä,jos vaikka muutaman päivän sais sairaslommaa
Sent from my iPad using Tapatalk Muistelojen iltaa vietetty
velipojan ja hänen siippansa kanssa ![]() siis valokuvia katseltu ja menneitä muisteltu ![]() yllättävän paljon sitä kaikkea unohtaa kun ei joka tapahtuma tullut mieleen mutta, kun yhdessä niitä muisteltiin niin jopa nekin painui muistikuviin ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1668 1669 [1670] 1671 1672 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|