Ooksä joutunut kokonaan talliruokinnalle, kiinteät ja nestemäiset omassa olohuoneessaKu ruppee hevyhuussii remppaan ni malta joka yö kottiin mennä.. ja ei ollu kyll kuskiakkaa

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1670 1671 [1672] 1673 1674 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ooksä joutunut kokonaan talliruokinnalle, kiinteät ja nestemäiset omassa olohuoneessaKu ruppee hevyhuussii remppaan ni malta joka yö kottiin mennä.. ja ei ollu kyll kuskiakkaa ![]()
Hanki robotti ja anna sen imuroida silloin kun olet itse kaupungilla, meillä on imurointia hoitanut poissaollessamme tämä, joulupukki sen toi.Eli kon seuraavan kerran ootta mamman kaa kahen ja käytätte aikaanne ""siivoamiseen"" teidämme ettei se pidä paikkaansa..Näitähä n löytyy myös moppaajaversiona... ![]() lähinnä vaan aamupala, hieman vaatimattomampi näin talliolosuhteis Nötkötin päälle hapankorppu... ![]() lähinnä vaan aamupala, hieman vaatimattomampi näin talliolosuhteis
Mikelle sen verran, jott aamull pittää saaha se kaffe,koffi vast sen jälkeen
Hanki robotti ja anna sen imuroida silloin kun olet itse kaupungilla, meillä on imurointia hoitanut poissaollessamme tämä, joulupukki sen toi. Minä oon niin huolimaton, että unohan kuitenkin oven raolleen. Sitten imuri karkaa naapuriin. Eihän siinä mittään, mutta kun he ei kuitenkaan tyhjennä pölypussia. ![]() PuuhommiaSitähän on oikein lyöty rahoiksi metsä homilla ![]() Sitähän on oikein lyöty rahoiksi metsä homilla eihän noin pienellä kasalla pärjää edes yhtä talvea ei tunnu enää ton hikoilun jälkeen se 40€ kuutio, pihalle tuotuna ollenkaan kalliilta ![]()
Sään ja kulutuksen kestävä!
Lapsenlapsenlapset sitten joskus ihmettelee, että mikä hemmetti se tuo isovaarin tekele on? ![]() Emäntä sano jotta,etelään vähäksi aikaa väh.2vk
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1670 1671 [1672] 1673 1674 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|