Ei ihan enää nykypäivänäSaako välitunnilla poltella Colttia tahi muita sawukkeita, iliman jotta valvova ope puuttuu harrasteeseen..![]()

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1416 1417 [1418] 1419 1420 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ei ihan enää nykypäivänäSaako välitunnilla poltella Colttia tahi muita sawukkeita, iliman jotta valvova ope puuttuu harrasteeseen.. ![]() Saako välitunnilla poltella Colttia tahi muita sawukkeita, iliman jotta valvova ope puuttuu harrasteeseen..Saa poltella.. Kuvattu huonolaatuiella pokkarilla Korppoon rantoja,-tässä mun mielestä hauska kuva.... t migel
Kuvattu huonolaatuiella pokkarilla Korppoon rantoja,-tässä mun mielestä hauska kuva.... t migelOn niikui olisi lukkoleekarit ongenkohoissa.. Kuvattu huonolaatuiella pokkarilla Korppoon rantoja,-tässä mun mielestä hauska kuva.... t migel Ei kuva mikään hauska ole, vaan hieno. Lykätty lusikka taas yhteen soppaan eli uuden yhdistyksen perustamista suunniteltiin
![]() Käyty Rouvan kanssa katsomassa Mielensä Pahoittaja.
Siirrytty vaunulle ja kaalikeiton tekoon pitäis ryhtyä.
Herran pieksut kun on kiva paikka, reilu viikko menny edellisestä kerrasta. ![]() Oho, olipas vaunun katolla paljon havunneulasia.
No, ne piti harjata pehmeällä harjalla alas ja sitten haravoida piha siistiksi. Aika huteraa oli minun kylläkin kiivetä tikkaille, vaan vieläpä kirjoitan. Koulusta tultu,haettu musta puku ja kukka laite huomista varten...
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1416 1417 [1418] 1419 1420 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|