Ei ihan enää nykypäivänäSaako välitunnilla poltella Colttia tahi muita sawukkeita, iliman jotta valvova ope puuttuu harrasteeseen..![]()

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1416 1417 [1418] 1419 1420 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ei ihan enää nykypäivänäSaako välitunnilla poltella Colttia tahi muita sawukkeita, iliman jotta valvova ope puuttuu harrasteeseen.. ![]() Saako välitunnilla poltella Colttia tahi muita sawukkeita, iliman jotta valvova ope puuttuu harrasteeseen..Saa poltella.. Kuvattu huonolaatuiella pokkarilla Korppoon rantoja,-tässä mun mielestä hauska kuva.... t migelOn niikui olisi lukkoleekarit ongenkohoissa.. Kuvattu huonolaatuiella pokkarilla Korppoon rantoja,-tässä mun mielestä hauska kuva.... t migel Ei kuva mikään hauska ole, vaan hieno. ![]() Herran pieksut kun on kiva paikka, reilu viikko menny edellisestä kerrasta. ![]() No, ne piti harjata pehmeällä harjalla alas ja sitten haravoida piha siistiksi. Aika huteraa oli minun kylläkin kiivetä tikkaille, vaan vieläpä kirjoitan. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1416 1417 [1418] 1419 1420 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|