Ota nyt kumminkin villahousut varmuuden vuoksi matkaan

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1260 1261 [1262] 1263 1264 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ota nyt kumminkin villahousut varmuuden vuoksi matkaan
![]() Baari-ilta 12. päivä. On seuraavana päivänä siedettävin ilma hoitaa kipeetä tukkaa.
![]() Siirrytty Suomussalmelle, matkaparkkijuttuun, sähköäkin saa jos vaan olisi tarve. Iisalmessa poikettiin olvimuseossa ja luontomuseossa, sanotaan näin että täytettyjä lintuja ja jyrsijöitä ihan kohtuullisesti eli paljon. Huomenissako raatteentietä ja pikanen kookelointi mitä muuta tässä nyt olis kohdillaan
![]() Oon sahaillu hopealenkkejä,pitäis huomiseksi tehdä ranneketju,eikä ihan yksinkertainen olekkaan. Tuli yllättäen juhla kutsu huomen illalle. No eiköhän se yötämyöten valmistu,toivotaan näin.
Sent from my iPad using Tapatalk
Slammattu. Ihan oli luonnikasta puuhastelua.
![]() Slammattu. Ihan oli luonnikasta puuhastelua. Tuo on muuten ihan oikeasti kiwaa puuhaa! Ihan itse slammasin tämän talomme 112m2 leca-kellarin ja kun hommaan pääsi juonelle, niin kyllä oli herkässä. Tuosta sitten rohkistuneena piti opetella myös rappaaminen ja niin sitä tuli sokkelitkin rappinkiin sillä samalla innolla ![]() Kyllä muuten Lecan pintavedenkesto muuttui aika radikaalisti tuon slammauksen jälkeen! Raakaan Lecaan sai vesiletkulla laskea ihan huolella ja juuri pisaraakaan ei takaisin roiskunut. Sinne se vesi painu harkon sisuksiin No slammauksen jälkeen vesi roiskui pinnalta pois ja enää ei harkko kastunut läpi vaikka jonkin aikaa vesiletkulla tuota slamminkia tohottelikin ![]()
Tuo on muuten ihan oikeasti kiwaa puuhaa! Ihan itse slammasin tämän talomme 112m2 leca-kellarin ja kun hommaan pääsi juonelle, niin kyllä oli Minulla on slammattavana seinä jossa on siporex ja lecasoraharkkoja sekaisin. Vaikka siporex harkon suihkutan kosteaksi, siitä huolimatta antiikkilaasti jämähtää siihen nopeasti, ja taas lecaharkkoa ei meinaa saada peittoon millään. Sitten rajaaminen on myös hidasta. ![]() Podettu matka kuumetta,kunhan toi nalle tulee kotia,niin pääsee varustamaan
![]() ja taas lecaharkkoa ei meinaa saada peittoon millään Häh? Itse tein S06:sta sellaisen löysän puuron ja isolla liisteriharjalla ämpäristä kostean Lecan pintaan pyörivin liikkein sitä sitten sudin. Sinnehän se jämähti, muodostaen nätin, yhtenäisen betoni-pinnan, josta Leca-saumat paistaa nätisti läpi = slammatun pinnan "tiilikuvio" säilyi ![]() Tuosta vähän näkyy patolevyn päädystä tuota slammattua pintaa, tässä vaiheessa sokkeli yhä raakana ![]() http://kaskirinne.blogspot.fi/2010/08/patolevyjen-asennusta.html ![]()
Häh? Itse tein S06:sta sellaisen löysän puuron ja isolla liisteriharjalla ämpäristä kostean Lecan pintaan pyörivin liikkein sitä sitten sudin. Sinnehän se jämähti, muodostaen nätin, yhtenäisen betoni-pinnan, josta Leca-saumat paistaa nätisti läpi = slammatun pinnan "tiilikuvio" säilyi Se suurin murhe on siinä kun lecaharkon pinta jää eri näköiseksi kun siporexin. Lunttaan pensselillä antiikkilaastia lecasoraharkon pintaan ja vedän kevyesti pensselillä ylös päin, näin saan jotenkin laastin peittämään. Lecasoraharkolle pitäisi laastin olla huomattavasti paksumpaa kuin siporexille. ![]() Tutkittu tulevan lomamatkan sääennustetta.No Perhana! kuolalumpuriinko se 99 lomalle? tuollaiset lämmöt lähentelee jo lakisääteisiä lomailimoja.Täällä ala-irnissä on normi +20 nyt ja liuhutukka hiestä märkänä kun perkkasin 87cm hauen, oli katiskassa jonka wiskasin ihan pohojaan saakka tuonne sywimpään monttuun.. Se suurin murhe on siinä kun lecaharkon pinta jää eri näköiseksi kun siporexin. Jos yhtenäisen pinnan haluat, niin mikset ihan suosiolla vain rappaa sitä => pinta on tasaisen suora, oli alla mitä "legoa" tahansa Ja jos sitten haluat elävöittää pintaa, niin tuon rapatun pinnan voi sitten käsitellä haluamallaan tavalla, esim. taiteilla juuri noita "siveltimenvetoja" haluamaansa kuvioon ![]() Pakkolomalaisena rämmitty tällä kertaa Nuuksion metsiä. Torstaina taas jonnekin.
Siirrytty Ikaalisista Tuuriin ja 3hkauppakeskuksessa vietetty
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1260 1261 [1262] 1263 1264 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|