Mun läppäri: Ubuntu Linux
Vaimon läppäri: MacBook Air
Pojan pöytäkone: Windows 7
Näillä mennään
Vaimon läppäri: MacBook Air
Pojan pöytäkone: Windows 7
Näillä mennään
Mikä on tietokoneesi käyttöjärjestelmä , se laite mitä pääasiassa käytät vapaa-ajallasiÄänestäjiä yhteensä: 82 Äänestys päättynyt: 7.02.2014 kello on 14:20
Mun läppäri: Ubuntu Linux
Vaimon läppäri: MacBook Air Pojan pöytäkone: Windows 7 Näillä mennään iMac
Macbook Air iPad 2 iPad mini (vanha versio) iPhonet 3GS, 4S ja 5S Käyttämättä lojuu puolvuotta vanha Win 8 -Lenovo (myynnissä 250 euroa, avattu 4 kertaa) ja kymmenvuotias XP -läppäri. iMac Mikä on Lenovon malli Listataan romut, vaikka ei sitä kysyttykään
![]() iMac 27" iPad 1, 64Gt iPad 4, 64Gt 2x iPhone 5, 16Gt Nokia Lumia 900 Lenovo (joku? uusi läppäri) Sony Vaio läppäri Lisäksi omenakoriin on pudonnut, AppleTV 3gen., 2x Airport Express, Airport Extreme ja HP Photosmart. Luulis kyllä vähemmälläkin pärjäävän, mutta ei näköjään ![]() ...ainiin, onhan mulla vielä tallissa joku Dellin reilu 10v. pöytäkone. Pöytäkoneessa kotona Linux ubuntu 12.04 LTSNo niin yhteen vanhaan acer travelmate läppäriin sain Windows XP:n asennettua ja projekti siirty siihen, joten lenovo x61 saa sisuksiinsa ubuntun lähiaikoina. Minulla on Macbook pro;ssa Parallels ja siihen asennettu Windows.
Toimii hyvin. http://www.parallels.com/eu/ Ai, mulla on Delli jossa on Apple softa = Hackintosh
![]() Pöytäkoneena iMac 21,5"= OSX 10.9.1
Vaimolla MacBook Pro = OSX 10.9.1 Molemmilla iPad Minit = iOS 7.0.4 Molemmilla iPhone 5S = iOS 7.0.4 Netin jakaa langattomasti Applen Airport Express. Varapuhelimina molemmilla Noksut, vaimolla X6 ja mulla muistaakseni 6310 Navigator. Apple-myönteisiä, siis . Eikä ole Wintoosaan paluuta...Adoben CS6, muutama erilainen selain, Autodesk 3ds max 2014, Quantum GIS Lisboa, Battlefield 4, Ghost Recon Online, Office paketti, Programmer's Notepad, Canonin kamerasoftat, Spotify, Dropbox, Skydrive, Comodo Internet Security, Microsoftin Visual Studio 8, Microsoftin Expression, muutamia tuunaus-, pakkaus-, ylikellotusohjelmia .
Ohan noita ohjelmia kertynyt aika paljon. Koneena: Asus M4A89GTD-PRO/USB3 emolevy AMD Phenom II X4 965 prossu ylikellotettuna 4,1 GHz Antecin coolerilla 16 GB muistia 1600 GeForce 650 Ti Boost 2 GB Kingston Hyperx 120 GB SSD WIN 8:lle WDC 2TB levy valokuville ja videoille Samsung 1 TB softille Seagate 1 TB softille Seagate 500 GB cache levynä adoben ja 3ds maxin tarpeisiin Canon LBP 6300dn verkkotulostin LG 23" 1920x1080 näyttö Dell 20" 1680x1050 näyttö Näillä mennään. Päivitys tekisi mieli tehdä emolevyn ja prossun osalta... Adoben CS6, muutama erilainen selain, Autodesk 3ds max 2014, Quantum GIS Lisboa, Battlefield 4, Ghost Recon Online, Office paketti, Programmer's Notepad, Canonin kamerasoftat, Spotify, Dropbox, Skydrive, Comodo Internet Security, Microsoftin Visual Studio 8, Microsoftin Expression, muutamia tuunaus-, pakkaus-, ylikellotusohjelmia . Tuota, kysyttiin vain käyttöjärjestelmää, tietenkin voi kalsareittenkin valmistajan ilmoittaa ![]() En huomannut tuossa vuodatuksessa käyttistä, mutta kun Mikkisoftan Visual studio on , niin. Varmaan Windows ![]() Apple-myönteisiä, siis Tuohon pyritään täälläkin sitä mukaa kunhan tarvetta ilmenee, eli kun nuo wintoosat alkaa näyttämään väsymisen merkkejä tai niihin alkaa kyllästymään. ![]() .. Autodesk 3ds max 2014..Teet ilmeisesti tuolla jotain tuottavaa? Aika harvalla kotikäyttäjällä max tai max desing.. Itselläni on taas "hommista" johtuen koko Autodeskin repertuaari - eikä rauta koskaan "ajantasalla" ![]() Ps. otsikossa lukee: "Orgilaisten tietokone ohjelmat" - äänestys tosin käyttiksistä.. |