Win 97
Tämä onkin harvinainen, ei meinaan ihan joka päivä törmää. Jos löytyy ohjekirjat tms. niin kannattaa ehdottomasti säästää.
Mikä on tietokoneesi käyttöjärjestelmä , se laite mitä pääasiassa käytät vapaa-ajallasiÄänestäjiä yhteensä: 82 Äänestys päättynyt: 7.02.2014 kello on 14:20 Win 97 Tämä onkin harvinainen, ei meinaan ihan joka päivä törmää. Jos löytyy ohjekirjat tms. niin kannattaa ehdottomasti säästää. Mun listalta unohtui IBM läppäri telakalla....
![]() Siinä on Windows 3.0 ja alkuperäinen verkkosovitin. Mun listalta unohtui IBM läppäri telakalla.... Otsikon mukaan tuo tietty se eniten vapaa-aikana käytetty. Mulla on 3.1 yhdessä vanhassa kannettavassa 4 pöytkonetta Linux
2 läppäriä Linux 5 tablettia Linux (android) 1 tabletti Apple iOS 3 älyluuria Linux (android) 2 älyluuria Linux (sailfish) pöytäkoneessa Windows Vista Home Premium (Fujitsu Siemens)
2 läppärissä Windows 7 (Sony Vaio ja Nokia Booklet 7 Starter) 3 tabletissa IOS (iPad Air ja 2 kpl iPad Mini) 3 kännykässä IOS (2 kpl iPhone 5S ja iPhone 4) On tietenkin hyvä että ihmiset kertoo auliisti mitä kaikkea niillä on , osa jopa työnantajansa kaikki laitteet.
Vaikkei aloituksessa kysytty kuin Lainaus Mikä on tietokoneesi käyttöjärjestelmä , se laite mitä pääasiassa käytät vapaa-ajallasi ![]() Itseellä on 2x Win 8.1 ja 1x Win7 , 1x Win 8.1RT ja puhelimissa S60 symppari, WP8. Töissä on kyllä koko kirjo , Linuxia ,Ios:ssää ja Windowsin koneita koko skaala On tietenkin hyvä että ihmiset kertoo auliisti mitä kaikkea niillä on , osa jopa työnantajansa kaikki laitteet.Kyllä kait kaikki siihen kyselyyn silti vastaa, niin kuin on tarkoituskin... Kyllähän minäkin tuossa eilen illalla pötkötin sängyssä ja kirjoittelin tuolla kököllä Samsung televisiolla muun katselun ohessa. Eipä se silti mikään pääasiassa käytetty laite liene. Töissä on kyllä koko kirjo Aiemmin luettelin kotoa löytyvät, töissä taas on seiska ja XP. Aiemmin luettelin kotoa löytyvät, töissä taas on seiska ja XP. En nyt sinua tarkoittanut, allaoleva on vain yksi esimerkki avoimmuudesta. Mulla on töissä 50-60 kpl, kaikennäköisillä käyttiksillä. Määrä vaihtelee päivittäin. Kannettava Linux. Tässä muuten tilasto selaimista ja käyttöjärjestelmist ä tältä aamulta klo 8:00-8:59
On tietenkin hyvä että ihmiset kertoo auliisti mitä kaikkea niillä on , osa jopa työnantajansa kaikki laitteet.Näin minä ymmärsin ![]() Olenko vanhanaikainen kun lasken tietokoneiksi PC:t: perinteiset pöytäkoneet (desktop) ja kannettavat (laptop) ![]() Sillä kiinnosti nuo "muut" -käyttikset.. Onkohan OS/2 saanut tällä vuosituhannella enää ibareihin? Tukitiketti kloussattiin 2006.. Sitten tosiaan nuo linukkapohjaiset Chrome OS , Firefox OS jne.. oisko ne kuitenki vain Linuxeja.. olishan vielä Unix.. Tällaista tietoa löytyy PC käyttöjärjestelmien jakaumasta; ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Usage_share_of_operating_systems Yllättävän paljon näköjään vielä xp:tä liikkeellä. Vistaa ei juuri yhtään :-)
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla Ei ole OS2:sta varmaan saanut aikoihin. Mulla on yksi ainakin 5 senttiä paksu kannettava ibari, siinä on ollut os2 , mutta kowo rikki.
Yllättävän paljon näköjään vielä xp:tä liikkeellä. Vistaa ei juuri yhtään :-) Sivuston tilasto vahvistaa sen mikä uutisoitiin viikolla, XP on vielä 30% win laitteista käytössä. |