Minä en tuohon paljon aikaa uhraisi kun uusia saa melkein mustepatruunoide hinnalla
|
Minä en tuohon paljon aikaa uhraisi kun uusia saa melkein mustepatruunoide hinnalla
Wanhat kasetit tapaavat mennä tukkoon, ne reiät on sentään pirun pieniä. Koeta liottaa ja pestä kuumalla vedellä ja jos ei auta, osta uudet kasetit
Taitaapi olla elämänsä polun päässä !
Onhan tuolla laitteella hieman ikää , alle 10v kuitenkin. Hyvin vähän käytetty. Yhdet alkuperäiset Hp kasetit tuhlattu ja sitten täältä kautta ostettu uudet ja niissäkin värillisissä puolet jäljellä ja mustaa jotain 30% , näytti joku tulostettava A4. Kannessa on sellainen musta filmiä muistuttava rulla , leveä kylläkin ja siihen on tullut sinista väriä. Poika sitä kerran koittanut pohdistaa, mutta heti teki saman tempun. No katsotaan mitä porukat tähän keksiiSininen kasetti rikki ![]() http://www.inky.fi/print/HP_Color_LaserJet_1600/502 Minä en tuohon paljon aikaa uhraisi kun uusia saa melkein mustepatruunoide hinnallaSiis tuo on LASERTULOSTIN , ei nyt verrata niitä tukkeutuviin ruiskuihin ![]() Jos rummun puhdistamisella ei pääse toivottuun lopputulokseen on tässä ohjeet jatkosta: http://www.patenttinet.com/artikkelit/tulostimen_korjaus
Siis tuo on LASERTULOSTIN , ei nyt verrata niitä tukkeutuviin ruiskuihin Voi kuttu! En edes lukenut otsikkoa, kun laserit yleensä toimii maailman tappiin... ![]() Jos saisin palata asiaan: Kun kasetti on tyhjä, se monesti alkaa tehdä kummallista jälkeä. Minä en tuohon paljon aikaa uhraisi kun uusia saa melkein mustepatruunoide hinnalla Itse asiassa tuossa just mennä viikolla yhtä Samsungin musta-valko laseria katselin, niin kone makso 50;- ja uusi värikasetti 80;- No juu, tuolla koneen alkup. latingilla tulostelee ehkä 500 sivua, mutta tuolla vaihtokasetilla saa jopa 1500 sivua ![]() Pakko olla kasettivika kun toi laite kaliproi itsensä säännöllisin välein. Omistan moisen laitteen ja on hyvä tulostin, on siis lasen, ei mustetuhnukka.
samaa vaivaa aikoinaan
Kalvon puhdistaminen auttoi vain muutamaan seuraavaan kopioon Kasetin ravistaminen enemmän, sininen taisi ongelman aiheuttaa Epson on toiminut hyvin sen jälkeen ![]() Kokeillaan ravistella tai sitten vaihtaa kasetti, eikait noita nyt uutena kierrätykseen viedä, kun ei ole oikeen vielä käytettykään
, tuurilla löysin kierrätyksesta uudet kasetit mustan ja juuri sinisen. Pitäisikö tuohon nyt jotain "huoltoa" tehdä , imurointia tai vastaavaa, vai uutta kasettia sisään. Toki sen "liukuhihnan" siinä kannessa jo puhdistin kuivalla rätillä.Itse asiassa tuossa just mennä viikolla yhtä Samsungin musta-valko laseria katselin, niin kone makso 50;- ja uusi värikasetti 80;-Mutt se on Windows pohjainen muoviräpiskö. Joku HP laserjet 1200/1300 toimii maailman tappiin. Kirjanpitäjäni laitteella on tulostettu jo 550.000 sivua, kasetin nyt silloin tällöin joutuu vaihtamaan. Taas menee ot:ksi, mutta kysyn kuitenkin kun aika läheltä liippaa. Meillä on toisena tulostimena helevatan vana HP Laserjet 1100, joka toimii loistavasti juuri siinä mihin on tarkoitettukin. Murhe nyt vaan se ettei uudessa koneessa ole tietenkään muuta kuin USB-liitäntä. Onko olemassa jotakin sovitinta tai sellaista kaapelia, joka toisesta kävisi vanhaan tulostimeen ja toisessa pääsä olisi usb?
http://www.tarvikekauppa.com/product_info.php?products_id=452
Mullakin muistaakseni on, laitan yv:n mikäli löytyy. Sitten löytyy läjä palikoita millä tuon tai mitkä vaan rinnakkaisporttiset saa verkkoon, se on kätevä, tulostin printtaa joka tietokoneelta. Taas menee ot:ksi, mutta kysyn kuitenkin kun aika läheltä liippaa. Meillä on toisena tulostimena helevatan vana HP Laserjet 1100, joka toimii loistavasti juuri siinä mihin on tarkoitettukin. Murhe nyt vaan se ettei uudessa koneessa ole tietenkään muuta kuin USB-liitäntä. Onko olemassa jotakin sovitinta tai sellaista kaapelia, joka toisesta kävisi vanhaan tulostimeen ja toisessa pääsä olisi usb? Onko sulla siihen sopivat ajurit? Niiden teko tahtoo aina loppua... ![]() |